No niin, nyt se sattui sitten omallekin kohdalle. Ja eikös se rasviskin siitä jokin aika sitten varotellu, että vanhempiin alfoihin pääsee milläsattuuavaimella sisään. Eli viikonlopun aikana oli murtauduttu mun 33:seen, joka muuten seisoo noin 25 metrin päässä mun rapun ovesta. Viety oli ainakin koko hattuhylly kaiuttimineen sekä kaikki CD:t ja työkalut. Mankka oli jäänyt, kun oli sattumalta ottanut etulevyn mukaan. Nyt on sitten kivaa iltapuhdetta tiedossa..
Niin ja lisätään tähän vielä, että oli sitten duuniinkin murtauduttu ja koneita sekä videotykkejä oli kadonnut. Perkele! Niskalaukaus kaikille asianomaisille mun puolesta!!!
Per#%&een Nistit!!!
Valvoja: Moderators
Per#%&een Nistit!!!
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
- EdotL
- Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
- Viesti:
Aikoinaan meikäläisen fiiuun murtauduttiin ja vietiin soitin, eq ja koko hattuhylly kaiuttimineen. En silloin oikein tiennyt kumpi v**tti enemmän, se että vehkeet oli viety, vai se että herroilla oli ollut aikaa laittaa soittimessa ollut kasetti, ja kaikki em. laitteiden kiinnitysruuvit siistiin riviin kojetaulun päälle... Ja ainoa murtojälki oli oven karmissa pari hassua naarmua. Alfa onneksi on vielä *kop kop* saanut olla rauhassa.
-
Joskus meikäläisen Hiivat Uno pöllittiin, auto löytyi onneks ihan vähän matkan päästä tankki vaan melkein tyhjänä... Suurimmat vahingot oli miliisin levittämä sormenjälkipöly, jota oli joka paikassa, sekä rikotut lukot, jotak meni vakuutuksen piikkiin. Delta-autossa muuten vaihdettiin silloin vahingossa toinen rikkinäinen lukko vanhan tilalle...