..olisiko kellään hajua missä järjestyksessä karvat kytketään..kyseessä kolmijohtoinen anturi..90:stä ei pysty juurikaan mallia katsomaan koska siinä on kaksinapainen versio....
ei ollut tuossa juuri hankitussa seiskafemassa anturia laatikon kyljessä ollenkaan vaan pelkät kuoret reiäntukkeena ja karvat roikkui auton pohjasta irallaan..
75:n nopeusmittarin anturista..
Valvoja: Moderators
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
se probleema tässä vain on että uusi anturi ei ole vielä tullut joten väritkään ei ole tiedossa...
perskeles kun ei noihin 75:n sähkökuviin ole nopeusmittarin anturia merkattu ollenkaan.. mutta eiköhän jatkuvan virran ja maan nyt saa selville mittamaalla ja eipäs se sitten pulssipiuhakaan aiheuta ongelmia tämän jälkeen..
perskeles kun ei noihin 75:n sähkökuviin ole nopeusmittarin anturia merkattu ollenkaan.. mutta eiköhän jatkuvan virran ja maan nyt saa selville mittamaalla ja eipäs se sitten pulssipiuhakaan aiheuta ongelmia tämän jälkeen..

- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no hö mutta tässäpä juuri tulleessa uudessa anturissa piuhojen värit on vaalpunainen, keltainen ja sitten maakarvat ilman eristeitä, päässä kolminapainene liitin...
minkähänmallinen anturi autossa pitää olla kun takapenkin alla ei ole boxia ollenkaan..onkos noita 75.a tehty sitten kahdenlaisella systeemillä.....
kummassakaan seiskafemmassa ei ole sitä helvetin boxia..
perkele HERMOT menee....

minkähänmallinen anturi autossa pitää olla kun takapenkin alla ei ole boxia ollenkaan..onkos noita 75.a tehty sitten kahdenlaisella systeemillä.....
kummassakaan seiskafemmassa ei ole sitä helvetin boxia..
perkele HERMOT menee....
