Nyt olis hyvä hetki vaihtaa 156 busson laturi, kun kone on lattialla on tilaa, jakopään tekokin sujuu lähes itsestään. Olis kolme laturia tarjolla, millä noita vois testata että löytyis parhaassa kunnossa oleva?
Luutavasti tässähän käy niin, että minkä tahansa valitsen, se poikii n. 100 km ajon jälkeen
Laturin testaus
Valvoja: Moderators
- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Re: Laturin testaus
Eiks noita painon mukaan testata... Painavin tietty parhaassa kunnossa!?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Isola
- Viestit: 1645
- Liittynyt: 16 Maalis 2012, 22:17
- Car(s): Thesis, スバル ed una berlina a 4 porte
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Laturin testaus
Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Järkiautoilija
Re: Laturin testaus
No, olen mä nuukuuksissani joskus noihin hiiliäkin vaihtanut jos kollektori on vielä hyvän näköinen ja menee pustaamalla mirkelituukilla.Isola kirjoitti:Pyörittelemällä käsipelissä? Kevyimmin ja äänettömimmin pyörivä lienee ennusteeltaan paras. Ei siellä juuri muuta kuluvaa ole kuin laakerit ja mahdollinen vapaakytkin.
Edit (ja tietenkin niitä laakereita)