Vikaa 147:sten ja 156:sten konepeltien lukoissa?
Valvoja: Moderators
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Vikaa 147:sten ja 156:sten konepeltien lukoissa?
Recall in Italian press
Onko kukaan kuullut tuollaisia tarkistettavan Suomessa? Lähteen luotettavuudesta en tiedä, mutta kannattaisi ehkä varmuuden vuoksi vilkaista toimivatko ne lukot kunnolla. Vauhdissa aukeava nokkapelti ei hymyilytä, vai mitä BSTR?
Kiitokset Jasselle linkistä.
Onko kukaan kuullut tuollaisia tarkistettavan Suomessa? Lähteen luotettavuudesta en tiedä, mutta kannattaisi ehkä varmuuden vuoksi vilkaista toimivatko ne lukot kunnolla. Vauhdissa aukeava nokkapelti ei hymyilytä, vai mitä BSTR?
Kiitokset Jasselle linkistä.
- Epäkelpokeräilijä -
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Pari päivää sitten purin ja öljysin omastani. En kyllä osannut etsiä vikaa, miten se sitten ilmeneekään, mutta vaikutti ok:lta. Auto otettu käyttöön 9/2000 eli siinä mielessä tekee mieli huomenna vielä vilkaista. Viimeksi tänään ajanut suu korvissa vanhoja asfaltoituja mutka pätkiä "reipasta matkanopeutta ylläpitäen 

Ayrton Senna da Silva forever
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Hyvin tehty ohje ja varmasti paikallaan mutta itse olen huomannut että pakkasilla itse aukaisuvaijeri on umpijäässä eikä konepeltiä saa auki.
Jossain välivaiheessa pikkupakkasilla voisi vaijerin kuvitella jäävän hieman kanittamaan eikä päästävän mekanismia lukkiutumaan kunnolla (jos siis silloin on ollut avattuna). Tämä tietty koskee pääasiassa vain meitä poloisia täällä pohjolassa.
Vaijerin kuivaus/ rasvaus on jo hankalampi homma.
Jossain välivaiheessa pikkupakkasilla voisi vaijerin kuvitella jäävän hieman kanittamaan eikä päästävän mekanismia lukkiutumaan kunnolla (jos siis silloin on ollut avattuna). Tämä tietty koskee pääasiassa vain meitä poloisia täällä pohjolassa.
Vaijerin kuivaus/ rasvaus on jo hankalampi homma.
[ei ehkä alfalla]
Helpoimmalla pääsee kun laitattaa moottoriöljyä määräaikaishuollossa reilusti yli ylärajan eikä käytä pissapoikaa lainkaan. Ei tarvitse konepeltiä avata kertaakaan huoltojen välillä.
[/ei ehkä alfalla]
156:n tapauksessa ikävintä on se että konepelti on niin pitkä. Tulee keulakolmion kuva keskelle kattoa - kokemusta on
Helpoimmalla pääsee kun laitattaa moottoriöljyä määräaikaishuollossa reilusti yli ylärajan eikä käytä pissapoikaa lainkaan. Ei tarvitse konepeltiä avata kertaakaan huoltojen välillä.
[/ei ehkä alfalla]
156:n tapauksessa ikävintä on se että konepelti on niin pitkä. Tulee keulakolmion kuva keskelle kattoa - kokemusta on

Alfaton ainakin hetkellisesti...