Jossain törmäsin kyseiseen mallimerkintään, esitelty kuulemma 2002. 3.5l V6 (300hp) kone ja tehokkaammat jarrut. Onkohan tuota tullut yhtään kappaletta liukuhihnan päästä ulos?
90 kirjoitti:eikös tämä ollut autodeltan malli..siis ei tehtaan oma...vai oliko?
Se muuten kovasti näyttää siltä Autodeltan GTA:lta, ainakin takakaarien osalta. Tekstissa mainitaan että se on Alfan proto, mutta se on vain yksi lähde.. Olisiko mahdollista että kuoripiirrustuksen ovat päätyneet Autodeltalle?
tulee pian ykä kylään jos tuommosen kyytiin uskaltautuu baarireissun jälkeen ja sitten kun sattuu kuskina olemaan vielä jokin paikallinen kankkunen....
Jälleen kerran sama autodelta uk ja autodelta italia sekaannus
Autodelta UK on yksityinen virityspaja Englannissa joka on poraillut 3.7l kokoon GTA:n moottoria.
Autodelta italia on itseasiassa sama kuin N-Technology, joka valmistaa ja ajattaa Alfan tehtaan kilpa-autot (ja joitain GT ferrareitakin nykyään). Tuo heidän tekemänsä GTAm oli lähinnä joku konsepti, jossa on lähes samat tosin kapeammat levikkeet ja muut kuin 2003 European Touring Car Championship Alfa 156 GTA:ssa. Lisää tietoa tuosta www.n-technology.it ja siellä intron jälkeen yläpalkista "Motorsport" ja oikeasta reunasta "Tuned Car". Kuvia löytyy vastaavasti galleriasta.
no allekirjoittanut ainakin tietää erot noiden autodelta UK:n ja autodelta italian välillä ja nimenomaan tarkoitin tuon kuvan proton suhteen italian deltaa..
mutta selvisipäs tuokin että 3.7:n on autodelta UK:n tuotos.. itse olen ollut siinä luulossa että olisi saapaasmaassa jalostettu nuokin...
Ja jos tuntuu että omassa V6:ssa on muikeat äänet, kannattaa jollain p2p-ohjelmalla imuttaa video, nimeä en muista mutta taisi siinä olla 147 ja autodelta..
Pojat vähän räppäilee pajan edustalla hapettaa konetta kunnolla
Bones kirjoitti:Ja jos tuntuu että omassa V6:ssa on muikeat äänet, kannattaa jollain p2p-ohjelmalla imuttaa video, nimeä en muista mutta taisi siinä olla 147 ja autodelta..
Joo, mulla on toi pätkä eli kun olen linjoilla kazaa liten kanssa niin multa ainakin saa Hieman pipiä toimintaa muuten pikku kadulla räpätä tuolla lailla
Bones kirjoitti:Ja jos tuntuu että omassa V6:ssa on muikeat äänet, kannattaa jollain p2p-ohjelmalla imuttaa video, nimeä en muista mutta taisi siinä olla 147 ja autodelta..
Joo, mulla on toi pätkä eli kun olen linjoilla kazaa liten kanssa niin multa ainakin saa Hieman pipiä toimintaa muuten pikku kadulla räpätä tuolla lailla