Aika rankasti maskeerattu tai sitten on (valitettavasti) reippaasti erinäköinen kuin "edellinen" joka istui silmään täydellisesti.
Etuveto&Neliveto, V6-moottorit (Alfa-Holden), sekä myos Multijet-dieselit (Oleellinen asia Italian markkinoilla, valitettavasti myös tässä segmentissä)
Hyvin on maskeerattu, tai sitten on muodot muuttunu Kyllä mulle kuutonen ja neliveto kelpais jos joku rahoittais. Kämppää tässä emännän kanssa ollaan näes katteltu. Sen olen kuitenkin tehnyt selväksi että aika moni asia lähtee ennen alfaa jos joutuu alkaa pihistelemään. Johonkin se on viiva vedettävä, ja mulla se menee tässä
alfista kirjoitti:Löysin tälläisen. Sama lähde kuin edellisissä kuvissa (Hans G. Lehman)
No ei tuota nyt ainakaan rumaksi voi sanoa. Ainakin tuosta kuvakulmasta perä muistuttaa kovasti porsasta, tosin nykyaikana on melkoisen vaikea tehdä enään täysin yksilöllisen näköisiä autoja, jotka ovat vielä hyvän näköisiä..
hyvän näköinen on kieltämättä..Breramainen ilme on säilynyt melko hyvin...takaapää on kylläkin hieman turhan pyöreä meikäläisen makuun mutta kokonaisuutena ihan kiva...
Viimeksi muokannut 90, 27 Syys 2004, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä minä ainakin tuollaisella ajelisin. Itse asiassa tulevaisuudessa näyttäisi olevan vaikea valita, kun siistejä malleja on niin paljon tulossa.
Eri asia sitten on, saadaanko niitä Suomeen! Mikä kumma siinä on, että Deltalta ei voi tehdä ns. tehdastilausta??? Käytäntö on yleinen muilla maahantuojilla.
OT: Joku voisi tehdä kulttuuriteon ja tuoda muutaman 147-,156- ja 166 dieselin, GT:n ja vielä Groswagonin kun niitä tulee hihnalta! Mitenköhän takuut tälläisessä tapauksessa menisivät? Onko Alfoissa tehdastakuu vai maahantuojan takuu?
alfista kirjoitti:
OT: Joku voisi tehdä kulttuuriteon ja tuoda muutaman 147-,156- ja 166 dieselin, GT:n ja vielä Groswagonin kun niitä tulee hihnalta! Mitenköhän takuut tälläisessä tapauksessa menisivät? Onko Alfoissa tehdastakuu vai maahantuojan takuu?
Eiköhän se ole vuoden tehdastakuu. Näin ainakin on kirjoitettu kun ovat käyneet ostamassa uusia Alfoja Tanskasta Ruotsiin että se vuoden takuu toimii Ruotsissakin. Ruotsissa myydyissä Alfoissa oli siihen aikaan 3 v takuu, nyt 2v.
On kyllä ihan älyttömän hyvännäköinen. Kuinkas tämä nyt sitten sijoittuu Alfa Romeon mallistoon, kun tuo GT juuri taannoin esiteltiin? Korvaako Brera GTV:n? (Edit. Ilmeisesti juu, tai niin Mirafiori tuolla ylempänä sanoi.)
Aika raju väri tuossa alemmassa kuvassa...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Curva Grande kirjoitti:Taitaa alfan hinnat nousta aivan bmw:n kantaan.
Mutta eipä taida baijerilaisten mallistosta löytyä suoraa kilpailijaa? Tiedä sitten, mitä tulevasta 300-sarjasta kyhäillään.
http://www.discountpartcenter.com/photo ... M3-e90.jpg toivottavasti jotain tällaista on tulossa, tietty +400hp V8 keulalle asetettuna Okei okei, tuon hinta nousee kyllä Breraa hieman korkeammalle.
Tuo Brera kyllä näyttää todella pätevältä peliltä, toivottavasti tarjolle tulee jotain kunnon koneita. Koko merkin imago on mielestäni lähtenyt nousuun ensiksi GT:n ja nyt tämän Breran myötä, tosin ei sillä etteikö se 8C olisi ollut hyvinkin tervetullut !
Olenko ainoa jonka mielestä avomalli näytti jo aivan liikaa joltain japanilaistuotokselta? Ainakaan tuon kuvan perusteella malli ei miellytä omaa silmää. Mieleen tuli todellakin jonkun mainitsema Z350.
esc kirjoitti:Olenko ainoa jonka mielestä avomalli näytti jo aivan liikaa joltain japanilaistuotokselta? Ainakaan tuon kuvan perusteella malli ei miellytä omaa silmää. Mieleen tuli todellakin jonkun mainitsema Z350.
Odotellaan nyt niitä virallisia kuvia hetki vielä. Se on tosin jo varmaa, että kaunis tuo Brera tulee olemaan...ja yhtymäkohtia japsi tuotoksiin on turha hakea!
Eilen tulleen Auto Italian mukaan Brera esitellään maaliskuussa Genevessä. Montezemolo ei halunnut käyttää Maseratin kasia (talonsisäisen kilpailun vuoksi), niinpä Breran tehomyllyksi tulee GM-peräinen 280-heppainen V6.
Saman pikkujutun mukaan 8C-projekti on toistaiseksi hyllytetty, mutta Breran ja muiden tulevien mallien varaan lasketaan paljon. Alfan myynti on nimittäin pudonnut vuoden `97 tasolle: laskua huippuvuodesta 2001 oli 30 000autoa (200 000 > 170 000).
Viimeksi muokannut Vittorio Jano, 25 Tammi 2005, 17:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Vittorio Jano kirjoitti:Eilen tulleen Auto Italian mukaan Brera esitellään maaliskuussa Genevessä. Montezemolo ei halunnut käyttää Maseratin kasia (talonsisäistä kilpailun vuoksi), niinpä Breran tehomyllyksi tulee GM-peräinen 280-heppainen V6.
Saman pikkujutun mukaan 8C-projekti on toistaiseksi hyllytetty, mutta Breran ja muiden tulevien mallien varaan lasketaan paljon. Alfan myynti on nimittäin pudonnut vuoden `97 tasolle: laskua huippuvuodesta 2001 oli 30 000autoa (200 000 > 170 000).
Tähän kuvioon varmaankin liittyivät ounastelut Alfan siirtymisestä Ferrari - Maserati ryhmään. Silloin V8 käyttäminen ei tekisi niin kipeää kun hyöty jäisi kuitenkin omalle porukalle. Massavalmistuksen soveltaminen luksusautoihin voi kuitenkin osoittautua vaikeaksi.
speculations......
joka tapauksessa voin sanoa että maseratilla ja alfalla on jo eräs yhteisprojekti meneillään....
ei breraan tule v6 siksi että montezemolo ei halunnut....v6 mottoreita on kehitelty jo pidemmän aikaa.....sitä paitsi on jo vuosia siitä kun gta-versioon on kehitelty 3,2 v6turboa (400hv).....8c:hen tulisi v8, on puhuttu jopa kompressorista (3,6l) tai ahtaamaton 4,2...
Mirafiori kirjoitti:speculations......
joka tapauksessa voin sanoa että maseratilla ja alfalla on jo eräs yhteisprojekti meneillään....
ei breraan tule v6 siksi että montezemolo ei halunnut....v6 mottoreita on kehitelty jo pidemmän aikaa.....sitä paitsi on jo vuosia siitä kun gta-versioon on kehitelty 3,2 v6turboa (400hv).....8c:hen tulisi v8, on puhuttu jopa kompressorista (3,6l) tai ahtaamaton 4,2...