Alfoista
Valvoja: Moderators
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 09 Marras 2004, 12:35
Elikkäs auto oli kuivunut kevyen pesun jälkeen yön yli, isäukko meni käynnistämään mutta käynti olikin jotain aivan muuta kuin normaali.
Kierrokset meni ylös alas ja ihme pröprötystä kuului putkesta, eli hyvä kun pysyi käynnissä.
Mistähän tämmöinen voisi johtua?
90
Viestit: 7983 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): -------------------- Giulia super -17, 166 3.2 -99 164 3.0 autom -88 QP IV V6 evoluzione -00 Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 90 » 09 Marras 2004, 12:46
olisiko kosteutta jossain väärässä paikassa..kannattaisi ehkä käydä sytytyspuolen nippeleitä hieman läpi..
HR
Viestit: 783 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele
Viesti
Kirjoittaja HR » 09 Marras 2004, 13:28
Lotrasitko vedellä konehuoneessa, sytytystulppien koloissa vettä?
"Timing cingulum off et valuulas node"
sataviisviis
Viestit: 2037 Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja sataviisviis » 09 Marras 2004, 14:44
Ei pesty konehuonetta, vain ulkopuolelta.