Motonetin osat??
Valvoja: Moderators
Motonetin osat??
alkaa olemaan ts:n tulpan vaihdon aika ja varmaan käsujarrunkin vaijerit vaihto kunnossa, joten utelenkin, et onkos motonetin osilla jakoa moisessa operaatiossa??
- JiiPee
- Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98 - Paikkakunta: Vantaa
Muutamia osia on motonetista tullut hankittua: pääosa hihnoista ja niihin liittyvistä rullista ja kiristimistä samoin kuin oikeanpuoleinen käsijarruvaijeri. Ostamani osat ovat olleet tunnettujen osavalmistajien tekemiä eikä mitään "hongkong" tuotteita. Sinänsä siis luotettavia. Hihnojen rullien laakerit olivat mm SKF:n, joten jos tämä brändi ei takaa laatua niin mikäs sitten ? Hinnatkin ovat kohtuullisia, jopa.
Laita tilausta peliin vaan ...
Laita tilausta peliin vaan ...
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Re: Motonetin osat??
Itsekkin laitoin taannoin myös Motonetin vaijerin ja oli ihan kunnollista tavaraa. Tulpiksi laita Boschin nelikärkitulpat. Olen noita käyttänyt tavallisissa ja TS koneissa jo yli 10 vuotta ja ovat paremmat kuin Lodget. Hinnoissakaan ei juuri ole eroa. Unohda muut tulppamerkit.JustusIvl kirjoitti:alkaa olemaan ts:n tulpan vaihdon aika ja varmaan käsujarrunkin vaijerit vaihto kunnossa, joten utelenkin, et onkos motonetin osilla jakoa moisessa operaatiossa??
Coupe
- 90
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Motonetin osat??
no eipä tuohon fiatpohjaiseen 156 TS:ään taida lodgeja saadakkaan muukkonenkin tarjoa Championia ja Nippon Densoa..Coupe kirjoitti:Itsekkin laitoin taannoin myös Motonetin vaijerin ja oli ihan kunnollista tavaraa. Tulpiksi laita Boschin nelikärkitulpat. Olen noita käyttänyt tavallisissa ja TS koneissa jo yli 10 vuotta ja ovat paremmat kuin Lodget. Hinnoissakaan ei juuri ole eroa. Unohda muut tulppamerkit.JustusIvl kirjoitti:alkaa olemaan ts:n tulpan vaihdon aika ja varmaan käsujarrunkin vaijerit vaihto kunnossa, joten utelenkin, et onkos motonetin osilla jakoa moisessa operaatiossa??
Coupe
Monesti olen Motonetistä tavaraa hakenut, ja ihan näyttää olevan merkkitavaraa. Bensasudissa luki Bosch, ilmanputsarissa Crosland jne...
Kyllä Motonetin osat on ihan hyvin pelanneet (Kuplassa, Bemarissa ja 33:ssa) , nykyiseen ei taida kyseinen putiikki kuitennkaan paljon osia myydä
Kyllä Motonetin osat on ihan hyvin pelanneet (Kuplassa, Bemarissa ja 33:ssa) , nykyiseen ei taida kyseinen putiikki kuitennkaan paljon osia myydä

ex-33 1.7ie, ex-164 QV, ex-147 1.6, Triumph S4, ex-Mito QV, ex-166 V6 -99,Opel Mokka -16
Tilaahan tulpat TS:ään täältä. http://spark-plugs.co.uk/
Itse vaihdoin noin vuosi sitten ja hintaa kahdeksalle NGK:lle tuli postikuluineen jotain alta 130 egee tuli muistaakseni 2-3 päivässä paikalliseen postiin kirjattuna kirjeenä
Eikös nää maksa tarvike liikkeessä jotain 300 luokkaa?
Itse vaihdoin noin vuosi sitten ja hintaa kahdeksalle NGK:lle tuli postikuluineen jotain alta 130 egee tuli muistaakseni 2-3 päivässä paikalliseen postiin kirjattuna kirjeenä

savijo-r kirjoitti:Tilaahan tulpat TS:ään täältä. http://spark-plugs.co.uk/
Itse vaihdoin noin vuosi sitten ja hintaa kahdeksalle NGK:lle tuli postikuluineen jotain alta 130 egee tuli muistaakseni 2-3 päivässä paikalliseen postiin kirjattuna kirjeenä![]()
![]()
![]()
Kiitoksia vaan...tilaus sisässä ja nyt ei muuta kuin odottelemaan. ja hitaa eilisen kurssin perusteella n. 134€, eli ei paha kun veraa "paikallisen" deltan hintaan, kalliimpi muistaakseni lähes 49€ /kpl
savijo-r kirjoitti:Tilaahan tulpat TS:ään täältä. http://spark-plugs.co.uk/
Itse vaihdoin noin vuosi sitten ja hintaa kahdeksalle NGK:lle tuli postikuluineen jotain alta 130 egee tuli muistaakseni 2-3 päivässä paikalliseen postiin kirjattuna kirjeenä![]()
![]()
![]()
Edelleen kiitos tästä tiedosta.... paketti tuli 5 päivässä tännekkin pohjolan perukoille:)