Joskus toivoisin ajavani tuollaisella, mutta sen aika ei kyllä vielä ole.
Suoraruiskutus JTS kuulostaa tyhjäkäynnillä enempi dieseliltä... Mitä tehdä?
Soitto Konalan Deltaan, ja leasing (olen silti enthusiasti, uskokaa pois) JTS vaihtuu hallissa olevaan metallihiekka/kulta (color code 235) 156 v6:een. Muutama v6 oli vielä jäljellä, oli aika toimia, aidon Alfa alumiini v6:n kutsu oli liian vahva... Luovutus 31.3.2005, jippii... Auto on vielä näytillä, älkää vaan käpälöikö sitä enää... Kuljettajan ovi oli kasattu just ennen ruokatuntia, ovi ei mennyt kunnolla kiinni, suorahuollon pojat pistävät sen kuitenkin luovutuskuntoon, joten eiköhän se siitä.
vroom, vroom ..ttu oli taas tänään loistava päivä.

Iridium-tulpat, autodelta vapaavirtaussuodatin (vakion muodot) ja squadra-tuningin chippi+3.0 imuputket tulossa, oli sitten järkee tai ei, ei tässä järkisyillä pelata. Nahkasisustuksen olisin halunnut, mutta kun ei saa tilata. Onko suosituksia jälkiasennusten suhteen? Jaa liisari, tää taitaa kyllä aikanaan mennä itselle harrasteautoksi lunastukseen..
Kokemuksia JTS:stä:
Itselläni mainettaan parempi; vetää puhtaasti 1500-7000 r/min, vapaavirtaussuodatin ja iridiumtulpat tekivät hyvää. Omani tulee ALD vaihtoautomyyntiin, 'kuin omaa' pidetty, käsinpesut viikottain ja AutoGlym goldit kerran kuussa (joo, päässäni viiraa), Castrolin 10w-60 öljynä. Jos hinta on sopiva, kannattaa ostaa, ajettu 41 tkm. Kuva galleriassa. Kaikenkaikkiaan JTS mitä parhain 2-litrainen neloskone, mutta kun sylintereitä on vaan liian vähän..
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Petri