156 JTS -> 156 2.5 v6
Valvoja: Moderators
- Kustaa
- Viestit: 96
- Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
- Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007
ex-156 2.5 V6, 2005
ex-156 2.0 JTS, 2003 - Paikkakunta: Kirkkonummi
156 JTS -> 156 2.5 v6
Kävin viikko sitten Genevessä katsomassa uutta 159:ä. Vaikuttaa hyvältä; kori on jäykkä, muovia löytyy koneen päältä, kolaritestivideoita oli esillä ja takaovessakin on kahvat. Jotenkin auto muistuttaa germaaniystävämme Güntherin aikaansaannosta, kyllä sillä kelpaa kosiskella Audin ja BMW:n ostajia.
Joskus toivoisin ajavani tuollaisella, mutta sen aika ei kyllä vielä ole.
Suoraruiskutus JTS kuulostaa tyhjäkäynnillä enempi dieseliltä... Mitä tehdä?
Soitto Konalan Deltaan, ja leasing (olen silti enthusiasti, uskokaa pois) JTS vaihtuu hallissa olevaan metallihiekka/kulta (color code 235) 156 v6:een. Muutama v6 oli vielä jäljellä, oli aika toimia, aidon Alfa alumiini v6:n kutsu oli liian vahva... Luovutus 31.3.2005, jippii... Auto on vielä näytillä, älkää vaan käpälöikö sitä enää... Kuljettajan ovi oli kasattu just ennen ruokatuntia, ovi ei mennyt kunnolla kiinni, suorahuollon pojat pistävät sen kuitenkin luovutuskuntoon, joten eiköhän se siitä.
vroom, vroom ..ttu oli taas tänään loistava päivä.
Iridium-tulpat, autodelta vapaavirtaussuodatin (vakion muodot) ja squadra-tuningin chippi+3.0 imuputket tulossa, oli sitten järkee tai ei, ei tässä järkisyillä pelata. Nahkasisustuksen olisin halunnut, mutta kun ei saa tilata. Onko suosituksia jälkiasennusten suhteen? Jaa liisari, tää taitaa kyllä aikanaan mennä itselle harrasteautoksi lunastukseen..
Kokemuksia JTS:stä:
Itselläni mainettaan parempi; vetää puhtaasti 1500-7000 r/min, vapaavirtaussuodatin ja iridiumtulpat tekivät hyvää. Omani tulee ALD vaihtoautomyyntiin, 'kuin omaa' pidetty, käsinpesut viikottain ja AutoGlym goldit kerran kuussa (joo, päässäni viiraa), Castrolin 10w-60 öljynä. Jos hinta on sopiva, kannattaa ostaa, ajettu 41 tkm. Kuva galleriassa. Kaikenkaikkiaan JTS mitä parhain 2-litrainen neloskone, mutta kun sylintereitä on vaan liian vähän..
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Petri
Joskus toivoisin ajavani tuollaisella, mutta sen aika ei kyllä vielä ole.
Suoraruiskutus JTS kuulostaa tyhjäkäynnillä enempi dieseliltä... Mitä tehdä?
Soitto Konalan Deltaan, ja leasing (olen silti enthusiasti, uskokaa pois) JTS vaihtuu hallissa olevaan metallihiekka/kulta (color code 235) 156 v6:een. Muutama v6 oli vielä jäljellä, oli aika toimia, aidon Alfa alumiini v6:n kutsu oli liian vahva... Luovutus 31.3.2005, jippii... Auto on vielä näytillä, älkää vaan käpälöikö sitä enää... Kuljettajan ovi oli kasattu just ennen ruokatuntia, ovi ei mennyt kunnolla kiinni, suorahuollon pojat pistävät sen kuitenkin luovutuskuntoon, joten eiköhän se siitä.
vroom, vroom ..ttu oli taas tänään loistava päivä.
Iridium-tulpat, autodelta vapaavirtaussuodatin (vakion muodot) ja squadra-tuningin chippi+3.0 imuputket tulossa, oli sitten järkee tai ei, ei tässä järkisyillä pelata. Nahkasisustuksen olisin halunnut, mutta kun ei saa tilata. Onko suosituksia jälkiasennusten suhteen? Jaa liisari, tää taitaa kyllä aikanaan mennä itselle harrasteautoksi lunastukseen..
Kokemuksia JTS:stä:
Itselläni mainettaan parempi; vetää puhtaasti 1500-7000 r/min, vapaavirtaussuodatin ja iridiumtulpat tekivät hyvää. Omani tulee ALD vaihtoautomyyntiin, 'kuin omaa' pidetty, käsinpesut viikottain ja AutoGlym goldit kerran kuussa (joo, päässäni viiraa), Castrolin 10w-60 öljynä. Jos hinta on sopiva, kannattaa ostaa, ajettu 41 tkm. Kuva galleriassa. Kaikenkaikkiaan JTS mitä parhain 2-litrainen neloskone, mutta kun sylintereitä on vaan liian vähän..
Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Petri
- Kustaa
- Viestit: 96
- Liittynyt: 08 Elo 2003, 00:27
- Car(s): ex-159 2.2 JTS, 2007
ex-156 2.5 V6, 2005
ex-156 2.0 JTS, 2003 - Paikkakunta: Kirkkonummi
Jätin pois harrastukseen kuulumattomat keskustelut/uhkailut/vittuilut/kattettomat lupaukset pomon ja henkilöstöjohtajan/leasingyhtiön kanssa.. Tässä maailmassa mikään ei ole helppoa, mutta autoasioissa tunne ratkaisee. En muuten koskaan ole edes ajanut 156 v6:sta...
Geneve-järven (vai mikä lie krokotiililätäkkö) pohjoispuolella oli/on paikkakunta nimeltä 'Rolle' , ei ollut digikamera laukaisuvalmiudessa nimikyltin nähdessäni..
Hieno valinta, onnittelut! Äijä pelaa tunteella, oikee meininki. Itsekin pitkään mietin josko kävisin kyselemässä noita viimeisiä V6:sia deltassa, mutta onneksi en mennyt... nykyinenkin on niin vähän ajettu. Rupee tulemaan tota hellasäröö muuten kohta...
Mutta anyway, laitahan kuvia galleriaan kun saat alle, tuo väri kiinnostaa nähdä luonnossa.
Mutta anyway, laitahan kuvia galleriaan kun saat alle, tuo väri kiinnostaa nähdä luonnossa.
Kustaan innoittamana kävin koeajamassa tänään tuollaista V6:sta. Ekaa kertaa sellaisen puikoissa.. Kyllä se TS:ä lähtee vaihtoon ensimmäisen potentiaalisen tilaisuuden tullessa! Oli siinä sen verta enemmän potkua ja ne äänet.
ps: paluumatkalla polkasin TS:ää motarin ramppia ja ajattelin kerkeäväni liikenteen sekaan opelin edelle.. eipä se lähtenytkään niinkuin odotin ja kadetin taakse oli tyytyminen..
ps: paluumatkalla polkasin TS:ää motarin ramppia ja ajattelin kerkeäväni liikenteen sekaan opelin edelle.. eipä se lähtenytkään niinkuin odotin ja kadetin taakse oli tyytyminen..
156 2.0 TS ['98]
Kokeilitko jo uhkaamalla irtisanoa itsesi? Itsellä toimi toiOlli79 kirjoitti:Onnea uudelle Alfalle!
Itse olen yrittänyt kaikilla mainitsemillasi keinoilla hankki uutta GT:tä tuloksetta. Mitähän sitä vielä keksisi, keinot alkaa käymään vähiin...
Tuli muuten soitto viime viikolla deltasta. GT valmiina italiassa ja odottaa laivausta suomeen. Nyt kun luin vielä noi Kustaan viestit niin revin kohta pelihousut jos ei autoa ala kuulumaan. Odottaminen on kauheeta
Ajamisen iloa vaan kyllä aurinkoiset kevät päivät kulumaan saa näin odotellessa
On kivaa kun on kivaa