Missä vika on jos 164 takapää elää aika paljon? Jos vaihtaa motarilla kaistaakin niin takapää seuraa pienellä viiveellä. Todella vittumaista liukkaalla kelillä, jos vauhtia on riittävästi ja kaistan vaihto tapahtuu liian jyrkästi, vaarana on perän heittely! Pari kertaa mustalla jäällä perä onkin jo luistanut alta ja auto pitänyt suoristaa, sinänsä meikäläiselle aivan helppo tehtävä mutta kuitenkin, vika pitäisi poistaa. Kallistuksen vakaajat näyttävät olevan aivan ok.. kellään mitään tähän...?????
Alfnisti
Valonnopeus tyhjiössä vakio,tästä johtuva ajanhidastumisen yhtälö takaa minulle ikuisen nuoruuden,kunhan ajan vain tarpeeksi lujaa!
eli,pieni kirjoitusviba... Siis perä ei vatkaa vaan esim jos kokeilee ns. formula tyylistä renkaidenlämmitystä, ratin kääntelyä, niin perä tulee pahasti myöhässä... no, ymmärtänette varmaankin!
Valonnopeus tyhjiössä vakio,tästä johtuva ajanhidastumisen yhtälö takaa minulle ikuisen nuoruuden,kunhan ajan vain tarpeeksi lujaa!