Elikkä kokemuksia, pääkaupunkiseudulta.
Missä ja kuka? Nelipyöräsuuntaus tietenkin
Tais arvot olla auraukseen 0:n luokkaa tuossa 164 TS:ssä?
164 kevät kulmaukset kohdalleen, jotta renkaat olis matkalla alustavasti oikeisiin suuntiin
Visconti kirjoitti:AutoMilanossa suositeltiin aikanaan Capital-rengasta Herttoniemessä,
niillä pitäisi olla ainakin vehkeet viimisen päälle
Juu, capitol rengas on tuossa ihan työpaikan vieressä, asioin sielä suht useesti, ja asiallinen on ollut meininki... Tosin 33:sen renkaat suuntasin euromasterilla aikoinaan (herttoniemessä) makso 40€ ja kesti joku 2h ... kun itse töpeksivät hommassa
V6 kirjoitti:mulle suositeltiin siellä ruskeasuon teboilia ja hyvin homma siellä hoituikin
Siellä käytin 33 ja Kuplan, hinta kohtuullinen, homma tuntuu olevan hanskassa.
Seuraavan kerran meinaan kokeilla Hertsikan putiikkia ihan vaan kokeilun vuoksi.
Lopulta kävin sitten tuolla Ruoskeasuon Teboililla ja eikä tarvitten enää miettiä minne vie jos tarvetta tulee
Voin suositella. Eikä vjäännetä alustan osia solmulle
Hei, olis suuntaus edessä ja kyselin esim. AD Malminkartanon autohuollosta ja hinta oli aika kova 75€ jos tunnissa hoituu, mut jos joutuu taistelemaan ruuvien kanssa niin tunnista eteen päin 65€/tunti laskutus.
Olen käyttänyt pari kertaa Vianorilla ja niillä on ainakin kiinteä summa tuolla säätämiselle. Eli vaikka on ollut pultit kireellä ja mennyt enemmän aikaa niin hinta on silti ollut aina sama. Tarkkaa summaa en muista, mutta varmaan jotain luokkaa 70€.
Itsekin olen käyttänyt Vianorilla kolmisen kertaa ja multa ovat laskuttaneet aina vähintään tuon 70 euroa, jollain kertaa enemmänkin. GTV:n käytin maanantaina Tammiston Vianorilla, kaveri joka homman teki ei tuntunut osaavan käyttää mittausvehkeitä minkä takia kului ylimääräistä aikaa ja olisi vielä säätänyt GTV:n 156:n ohjearvoihin jos en olisi asiasta huomauttanut.