Termostaatti

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
PPT
Viestit: 245
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 13:39
Car(s): MB GLK,Alfa Romeo Spider Quadrifoglio verde
Paikkakunta: Kokkola/Kesäisin Öja!

Termostaatti

Viesti Kirjoittaja PPT »

Termostaatti on sitten vaihdettu ja nyt on lämpölukemat oikein!
Vanha termostaatti nosti mittariin vajaa 70,tyhjäkäynnilä se kyllä nousi tuonne liki 90,mutta pienen ajon jälkeen aina laski siihen 70 tuntumaan!Talvella oli syylärin edessä pahvikin,mutta ei noussut lukemat!Lämmintä kyllä pukkasi sisälle,mutta näköjään se termarin jousi "kuoleutuu"ajan kanssa ja aukasee liikaa!

Nyt uudella termostaatilla ja putsatulla anturilla näyttää lämpömittari noin 85 lukemia ajotavasta riippumatta,tyhjäkäynnillä ja kaupungissa nostaa 90 !Ja termostaatti löytyi Muukkoselta 70e hintaan! 8) .Ja bensaa säästyy! 8)
Toiminta on taikasana!

dino
Viestit: 177
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

Mitä Muukkonen on nostanut sen hintaa... parikymppiä... on ollut kova inflaatio viimeaikoina. :cry:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

dino kirjoitti:Mitä Muukkonen on nostanut sen hintaa... parikymppiä... on ollut kova inflaatio viimeaikoina. :cry:
Tuntuu muukkonenkin pikkuhiljaa siirtyvän tuohon ryöstöhinnoitteluun.. Saman on tehnyt Ilmin kanssa. Kaikki "suosikkiosat" ovat nostaneet hintaansa. Takaovenkahvat jne.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Mikähän prkl mun vehkeessä on?
Vaihdoin termarin ja lämpötilan anturin siitä termarin kyljestä ja silti lämmöt on alhaalla.

Mitä mä voin tehdä?

Avatar
R@gdoll
Viestit: 322
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 10:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja R@gdoll »

Itse vaihdoin omaan tessuun motonetistä ostetun termarin ja hyvin toimi. Hinta huomattavasti halvempi (40 eskoa).

Myös etusumarit (kuluva osa) löytyy samasta paikasta ja hinta/laatusuhde on kohdillaan.
Kuva

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

jaskas kirjoitti:Mikähän prkl mun vehkeessä on?
Vaihdoin termarin ja lämpötilan anturin siitä termarin kyljestä ja silti lämmöt on alhaalla.

Mitä mä voin tehdä?
Mitata mittarilla termarin kyljestä että onko todellinen lämpö alhainen (ei mittarivika esim.) Jos lämmöt tosiaan liian alhaiset niin eikai sitten muuta kun vaikka repimään flekti pois lisäämästä turhaa elomassaa :lol:
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Onko toi termarin kyljessä oleva anturi ainut lämpötilaa mittaava anturi?

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

R@gdoll kirjoitti:Itse vaihdoin omaan tessuun motonetistä ostetun termarin ja hyvin toimi. Hinta huomattavasti halvempi (40 eskoa).
Sama juttu ja olen tyytyväinen.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Vastaa Viestiin