Meinasin etuiskarit vaihtaa tohon omaan laitteeseeni.
Onko Konit 2x paremmat kuin Monroen Reflexit?
Monroessa houkuttaa yli puolta halvempi hinta ja 3v takuu.
Jos jollakulla on noista Reflexeistä käyttökokemuksia niin antaa kuulua, Koneja ei tartte tulla kenekään kehumaan
Asiastahan en mitään tiedä, mutta vaikea on uskoa, että Konit olisivat kaksi kertaa paremmat. Jokainen tietty syytää euronsa ihan minne itse haluaa, mutta itse nuukana miehenä varmaankin tyytyisin noihin edukkaimpiin vehkeisiin. Eiköhän niillä tuolla liikenteessä tule toimeen.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Itselläni on ollut nyt vajaan vuoden Monroe Reflexit FK:n madallusjousteb kaverina, enkä voi moittia. Radalle ehkä ei tarpeeksi jämäkkä, mutta sinne onkin tarkoitus mennä vain kokeilemaan eikä vetämään kelloa vastaan.
Taidan sitten pistää reflexit tilaukseen, radalle on kuitenkin auto erikseen. Ei oikeasti voi oikein ymmärtää tuota hinnan eroa, olisihan se Koni ihan säädettävä mutta en minä sillä säädöllä ainakaan mitään tee. Ei sen säätämisestä kuitenkaan mitään ymmärrä
Jousipuristimet olis ihan kätetvät. Takapäässä niitä ei oikeastaan tarvikkaan, mutta etupään jouset potkaisee 30cm pihalle, kun avaa yläpään kiinnityksen.