75:sen madallus?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
mazza
Viestit: 156
Liittynyt: 26 Marras 2004, 17:25
Paikkakunta: Oulu

75:sen madallus?

Viesti Kirjoittaja mazza »

onkos monella kokemusta tämmösestä? tuohan on aika matala jo vakiona, ja pakoputki kolahtaa helposti maahan. onko ajettavuus parantunu vai huonontunu, ja millasilla iskareilla/jousilla? vai saadaanko parhaat ajo-ominaisuudet vakioiskareilla ja -jousilla? ainakin ulkonäön puolesta tuota vois ihan pikkusen madaltaa.
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

takapäähänhän saa jousia ihan normaalisti, etupään sauvoja pystyy myös säätämään ja saapi ulkomailta vissiin niitäkin jäykempinä. Etupää on kyllä aika alhaalla jo stanunakin mielestäni että nuo takajousten vaihdot on mielestäni aikas riittävä :wink: ja keltaista konia joka nurkaan, halpaa ja hyvää :wink:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

gamman ohjeet ihan hyvät eli ensin takajouset vaihtoon ja sitten vain keltaiset konit alle jos budjetti sen sallii... :)

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

mulla on osrawin madallusjouset ja bilikan keltaset iskarit...vähemmän tulee pohjakosketuksia kuin enne vaihtoa enkä oo vielä ollu yhtä kivirekisessä autossa :mrgreen: :drinking: tosin renkaakki vaikuttaa siihen vähä

mazza
Viestit: 156
Liittynyt: 26 Marras 2004, 17:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja mazza »

jarski kirjoitti:...enkä oo vielä ollu yhtä kivirekisessä autossa :mrgreen: :drinking:
:lol:

nojuu, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis :oops: unohin et on vääntösauvat :-D . mut, pitääpä sitte kattella enemmän ku on isommat vanteet alla... :wink:
On se harmi ku ne autot vetää liian usein väärästä päästä....

Vastaa Viestiin