Ajossa ripeä, kevyt, jopa eläväinen

Mutta mitä sanovat mallin omistajat? Minkälainen auto tämä on? Pärjääkö talvella? Miten pestään rättikatto? Mitä maksaa kovakatto talveksi? Kannattaako ollenkaan kiusata talvella vai seisontaan vain?
Valvoja: Moderators
Olet oikeassa, että ilmankin pärjää. Näillä suoja-aineilla vain lika (esim. linnun uloste) ei tartu niin tiukkaan kuin ilman. Eli pesu on helpompaa. Vesihän tällaisesta nykyaikaisesta canvaasista ei mene läpi, kun siellä kankaiden välissä on se kumikerros (ainakin paremmissa laaduissa).Spiderman kirjoitti:Ei se rätti mitään suoja-aineita kaipaa. Peset vain miedolla pesuaineella samalla kun peset auton muutenkin.
Niinpä. Minusta onnistuneimmat Alfan muotoilut ovat juuri niitä jotka ensinäkemältä vihlaisevat vähän kuin alumiinifolioon purisialfista kirjoitti:Brera pohjainen Spider on varmaankin hieno, mutta kyllä tässä nykyisessä on jotain mystisen tyylikästä. Alkuun erittäin oudolta näyttävät muodot ovat avautuneet pikkuhiljaa. Se on siisti!
Taitaa nykyään olla kestonpuolesta ihan sama kumman laitat. Mielestäni tuo kankainen on arvokkaamman näköinen kuin vinyyli. Tai no onhan se oikeastikin 2x hintainen.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Rättikattoa nyt hommaamassa ja kiinnostaisi kokemukset rätinvaihdoista. Auto on tulossa pelkkään kesäajoon ja kesäisinkin se saa olla vapaa-ajat tallissa. Rätin hinnaksi arviotiin muovinen(?) n.400e ja kankainen 700e. Mitä kokemuksia ja eroja? Ja onko suosituksia mistä kannattaa ostaa.
Ei kokemuksia muovikatosta, mutta tuon kankaisen perusteella en kyllä sitä jää kaipaamaan.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Rätin hinnaksi arviotiin muovinen(?) n.400e ja kankainen 700e. Mitä kokemuksia ja eroja? Ja onko suosituksia mistä kannattaa ostaa.