Ehkä tyhmä kysymys mutta: voiko poikittaistuen irroittaa ja kiinnittää takaisin ilman että auto on ilmassa vai aiheuttaako niiden kahden mutterin poisto per puoli auton nitkahtamista hieman kasaan tai jotain muuta ikävää? Siis sellaisen joka on asennettu jälkikäteen konehuoneeseen.
Pitäisi ohjaustehostimen nestettä lisätä mutta tuo tuki on korkin tiellä
Kyllä siinä kuitenkin kävi kuten uumoilin eli ei hievahtanut poikittaistuki vaan jäi kanittamaan iskareiden pultteihin, tanko oli tavallaan 'liian lyhyt'.
Noh, sain sentään hivutettua korkkia sen verran syrjään että sain litkua sisään tarvittavan määrän. Jäi vaan mietityttämään että mitenköhän tuon tangon saa irti ja vielä takaisin jos tulee tarve...
Ei mullakaan ole 155 kanssa vastaavaa ongelmaa esiintynyt. Sataviisvitosessa ainakin Sparcon alumiininen pituussäädettävä poikkituki menee taasen mukavasti jarrunestesäiliön yli.
Cotson: Siis mitä nestettä olet lisäämässä? Ohjaustehostimen vai jarrunestettä?
Poikkituki ei ole ohjaustehostimen säiliön tiellä. ja jarrunestettäkin saa lisättyä ilman että tukea pitää irrottaa.
ja se tanko kyllä "joustaa" senverran että mutterit nousee ylös.
Nyt olisi aika asentaa tuo laittialla makoileva OMP:n poikittaistuki Alfa 147:aan. On kuulemma ruma sisustuselementti keskellä olohuoneen lattiaa Enenn asennusta tuli vaan mieleen, että mutterit olisi varmasti hyvä kiristää sopivalle kireydelle. Mistähän kyseiseen autoon saisi tarvittavat tiedot?