Tuon pystyy tekemään myös ilman monttua. Silloin kyllä suosittelen kavereiden apua. Laskemiseen pitää luonnollisesti käyttää tunkkia tai tenkkeja. Se köysi viritys on ihan hyvä tukemaan konetta.
Virranjakajan kansi kannattaa irroittaa. Myöskin imusarja, että startin pultteihin pääsee. Noihinhan nyt ei mene kauaa. Kytkimen letkia ei tarvitse. Laatikon kyljessä oleva nopeus anturi kannattaa ottaa ja samaten se HALL anturi, jos sellainen on. (Oliko kyseessä 16v kone?)
Saattaa aluksi tuntua vähän hankalata operaatiolta, mutta kun muutaman kerran tekee, niin sen oppii

Kytkimen keskittäminen saattaa olla hankalahkoa. Meillä oli kone lattialla, eikä sitä tahtonut silti saada kunnolla, vasta silmä määräisesti ja sitten tökkäämällä laatikolla sai paikalleen. Auton alla, varsinkin jos ei ole monttua, voi olla vaikeaa jos keskitintyökalu on mallia Biltema.
Mitkä muuten on oireet sen kytkimen toimimattomuudessa? Ettei vaan olis esim. haarukan akselointi pettänyt ja haarukka pudonnut pois paikaltaan?
Voin pistää maililla kuvia, jos tarvis (ja vaan löydän ne kuvat jostain, kun on vähän HD ongelmia).