Etupään natina

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
tlehto

Etupään natina

Viesti Kirjoittaja tlehto »

Viikonloppuna 156:n etupäästä alkoi kuulua liikkeelle lähdettäessä natinaa samoin kun auton pysäyttää. Onko tuttu ilmiö? Mistä paikallistaa? Korjaus vinkki? Vaiko vienti Delta autoon?

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Taitaa olla tukivarret, kokeile hakua ja esim. "narina" tai "tukivarsi" hakusanoilla.

meltyman
Car(s): 75 TS
Ex: 159 2.0jtdm, GT,Abarth500,156GTA,156TS,33permanent4.

Viesti Kirjoittaja meltyman »

Itse asennutin juuri Eibachin alustasarjan (jouset+iskarit) ja nyt natisee joka kulmasta. Tukivarret uusittu sekä eteen että taakse. Mahtaakohan poistua kun alusta on "ajettu sisään"? Kokemuksia?

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Olen kuullut että monet (erimerkkisiä autoja) ovat laittaneet puutarhaletkua pienen pätkän jousen yläpäähän niin on narinat loppuneet. Tämä on vuosien varrella luettua, en sitten tiedä onko jotain muuttunut..

Epezi
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mulla oli ainakin eibacheissa jo valmiina tuommoiset kumipätkät, jonkin aikaa ihmettelin tarkoitusta, mutta onneksi en lähtenyt pois repimään jos niillä oli sitten joku tarkoituskin.

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jouset tosiaan ääntää herkästi jos niistä jättää ne kuminkäikäleet pois. Oman kokemuksen mukaan se ääni kuulostaa kumminkin enemmän helinältä kuin narinalta kun kierteet ovat sillä hilkulla ottavatko toisiinsa kiinni vai eivät.

Tuo natina madalluksen jälkeen voi johtua siitä, että tukivarret ovat nyt eri asennossa kuin ennen madallusta. Voi poistua "sisäänajolla" tai sitten ei, aika näyttää.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin