75 V6 hankinta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Höpöhöpö juttuja :lol: Essollako kävit :wink:

Asiantuntijat kertokoot enmpi :-D

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Re: 75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

lanciapoika kirjoitti: Öljyjen vaihto helvetinmoinen homma.. Ei ole
Ruostetta älyttömästi.. Mahdollisesti, silmä käteen
Sähkövikaa tuhottomasti.. Ei enempää kuin italialaisessa autossa yleensä
Suomesta ei löydä hyvää yksilöä.. Voi löytää
Voimansiirto ei pelitä.. Pelittää se, mitä tarkoitat?
Talven sladitteluihin etsisin kyllä jonkun yleisemmän alfan (oma mielipide) :wink:

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

kutonen on turhan etupainoinen......tosin talvella sladittelussa ylivoimanen :mrgreen: ei sillä VOI ajaa suoraan :lol:
ruosteennuppua kyl varmaan monesta löytyy mut muut on hopohopoä...korollakuskien puhetta :drinking:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: 75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja jknracing »

lanciapoika kirjoitti:Suomesta ei löydä hyvää yksilöä..
Yksi olis kaupan. 5500 euroa. kuva albumissa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Re: 75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja jarski »

jknracing kirjoitti:
Yksi olis kaupan. 5500 euroa. kuva albumissa.
kaikkee ne sulle ehdottelee :lol: :lol: :wink:

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Re: 75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jos se on hyvä niin siitä kannattaa maksaa. Vähemmän hyvä tulee kalliiksi, kysy vaikka Seiska5mmalta :wink:

Ei se 8-venttiilinen TS muuten ole mikään varsinainen kierroskone, punaraja taisi olla kuuden tuhannen hujakoilla. Käyttökelpoista voimaa löytyy läpi kierrosalueen, mutta ei se tietenkään väännöltään V6:tta vastaa. Toisaalta ei vastaa myöskään kulutukseltaan tai varaosahinnoittelultaan
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no eipä tuota huippukuntoista 75V6:sta kannata ostaa suolanpaskassa uitettavaksi, siihen käy vaikka 75 1.6 joita on tarjolla enemmän ja vähemmän tai vaikkapa 75 TS jos lukkoperää tai tehoa kaipaa..

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

missäspäin asustelet sitten, itse pohjoispohjanmaalla ja täällä suolankäyttö on aika vähäistä risteysalueita lukuunottamatta..

toki jos jossain napapiirillä vaikutat niin eipä siellä kyllä suolaa varmaankaan käytetä.. :wink:

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Re: 75 V6 hankinta

Viesti Kirjoittaja jknracing »

lanciapoika kirjoitti: Katos..tutun näkönen kärry..ootkos ajellu tääl susirajalla päin joskus?
Tuttavan auto. Leena on ajellut siellä päin.

Halvemman jos haluaa, niin kannattaa hakea vaikka saksasta joltain luotettavalta turkkilaiselta autokauppiaalta vain 190tkm ajettu yksilö.
170tkm ajetut kun on sieläkin arvossaan (+vero)


Linkkiä siivottu. -Rasvis
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Noissa pitkittäiskutosissa on ollut kaksiosaisia kannentiivisteitä, jotka tuppasivat vuotamaan öljyt vesitilaan. Tiivisteitä on vaihdettu jälkikäteen paremmin kestäviin yksiosaisiin, mutta kannattaa joka tapauksessa tsekata etteivät mehut ole sekaisin.

Muuta katsottavaa:

- vaihteiston kumityynyjen kunto, kolahtaako vaihdettaessa?
- kardaanin rättinivelten kunto
- kytkin, ei ole halpa uusia
- vaihteiston synkrojen kunto, erityisesti kakkonen
- jakohihnan öljynpainetoiminen kiristin todnäk vuotaa
- pyöränlaakereita menee suht tiheään
- kojelaudan monivikatorissa voi vilkkua jos jonkinlaista valoa ellei joku ole laittanut koko purkkia kylmäksi
- ruoste
- ruoste
- ruoste
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Suosittelen lämpimästi noin 500 euron hintaista V6-mallia, ei siis hyvää. Seuraavat kohdat omasta, 3 500 euron hintaisesta:

Ruostehisausta n. 40-50 tuntia
Koneen täysermontti sis. nokat.
Kytkin
Vaihdelaatikon synkronointeja 2. ja 3. -vaihde.
Laatikon stefat ja vivustoa
Koneen tukikumit
Kardaanin kumit
Kardaanin laakeri
Ripustuksien kumeja ja puslia
Ylätukivarret
Reaktiotanko
Ohjaustehostimen putket
Pakoputkisto
Sisätilan puhallin
Ilmastointi
Etu-umpiot
Etulasi
Etupenkki
Jarruputket
Jarrusatulat taakse
Jarrulevyt
Jarruletkut
Jarrupalat
Jarrutasapainon säädin
Sähköikkuna
Vilkkuviiksi
Jäähdytin
Omaa aikaasi n. 300 tuntia.

Noilla pääset jo ensimmäiseen katsastukseen. Kannattaa valita katsastusasema hieman kauempaa. Pääset vähän ajelemaan.

T. Entinen Corollamies

lanciapoika
Viestit: 79
Liittynyt: 10 Kesä 2005, 16:45

Viesti Kirjoittaja lanciapoika »

... :roll:
Viimeksi muokannut lanciapoika, 12 Kesä 2005, 22:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Joo, kai se siitä iloks muuttuu.

Avatar
lai
Viestit: 111
Liittynyt: 29 Syys 2004, 02:37
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja lai »

Tässsä olisi hyvä aihio, ollut pois kilvistä vuodesta 99. Noista kuvista nyt ei tietenkään voi paljoakaan sanoa mutta jos lähtee tonnilla niin varmasti hinta laatu kohdallaan: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

No jos haluaa jakajaan töräytetyn halvalla... Siltä tuo ainakin vaikutti, kun katsoi etuvannetta ja pari senttiä liian takana olevaa etupuskuria.

(edit. Vanteet on kyllä hienot!!! Siis ne kolme ehjää)
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin