Pyöränkulmien säädöistä

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Pyöränkulmien säädöistä

Viesti Kirjoittaja puuha »

Mitenkäs se olikaan?
Madallettu 156 säädetään sport arvoihin.
Vakio alusta tavallisiin 156 lukuihin?

Sisältääkö toi sport eri arvoja?

Huomenna säätöön joten tieto on nyt valttia...
Makaroonia jo vuodesta -98

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

ainakin kun ite kävin niin koneessa oli kahdet arvot. Tavalliselle ja sportpak versiolle, joka on siis tuo n 20-30mm madallus? sportpakin arvot ovat siis lähinnä madallettua, tosin säätäjä sitte itse hiukan sovelsi lisää koska autoni on -45mm.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Jeps. Ja renkaat ei kulu sisäreunoista kohtuuttomasti?
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Mulla laitettiin noille sport-säädöille (30mm madallus) ja renkaat on kulunu hieman enemmän sisäreunoista.

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Nyt on säädetty sport arvoihin. Eroavat jonkiverran vakiosta.
Myös takapää säädettiin. Ohjeet piti kyllä soittaa deltasta.

Siellä on poikittaisen takatukivarren kiinnityksessä epäkeskopultti. Ja siinä heikko asteikko. Pultit kevyesti auki ja säätämään. Helppoa.

Tämä oli ainakin minulle aivan uutta.
Makaroonia jo vuodesta -98

Vastaa Viestiin