Jarrupalojen vaihdon jälkeen satulat tuhnuttaa levyihin.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Jarrupalojen vaihdon jälkeen satulat tuhnuttaa levyihin.

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Auto on -89 (tai -88 enpä ole enää varma) thema turbo jonka nämä satulaiset ovat suht vanhan oloiset, enpä ihmettelisi vaikka alkuperäiset.. Kuitenkin ne tuntuivat toimivan moitteettomasti ennen palojen vaihtoa jonka suoritin myynnissä olevaan peliin ainoastaan koska toivoin saavani sillä eliminoitua juuri ilmaantuneen kitinän joka ei kylläkään tietenkään lähtenyt vetämään.. sen sijaan tuli tämä aivan mahtava metalli vasten metallia oleva ULINA/KITINÄ joka kääntää paremmin päitä kuin täyskiihdytystä tekevä Veyrone.. En oikeasti tiennyt että metallilla saisi semmoista ääntä, ihmisten naamat vääntyivät kuin synnytyksessä kun ajelin hiljakseen ohi kun en nyt kauaksi ehtinyt, menin vain koeajolle pumppaamaan jarruja että palat tulisivat esille mutta ininä vain paheni. En ilmannut jarruja vaan painoin männät alas auton painolla/tunkilla, en mitenkään yli pohja-asennon. (vanhat kihnuttimet olivat kyllä aivan kaput) Sen puolen satula jonka ulompi jarrupalavedin tuntui olevan tunnoton pitää pahempaa mekkalaa en tiedä onko sattumaa. Olivatko satulat liian raihnaisia kestämään mäntien sisäänpainannan ja aloittamaan ponnistuksen taas alusta vai mikä mahtaa olla kyseessä? En huomannut että olisivat alkaneet vuotamaan litkua. Expertit astukaa askel eteenpäin kiitos 8)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Re: Jarrupalojen vaihdon jälkeen satulat tuhnuttaa levyihin.

Viesti Kirjoittaja eltsu »

gYdEbUh kirjoitti: tuli tämä aivan mahtava metalli vasten metallia oleva ULINA/KITINÄ joka kääntää paremmin päitä kuin täyskiihdytystä tekevä Veyrone..
A) Pistithän jarrupalat varmasti levyn molemmin puolin niin että levy on keskellä eikä laidassa? :-D

B) Onhan kaikki jarrupalat varmasti kulutuspinta levyä vasten? :lol:

No vitsi vitsinä... ei herneitä nenään 8) Itsellä joskus hieman samansuuntaisia kokemuksia kun levyt oli ihan loppu (kulunut monta milliä ohuemmiksi) mutta ulkoreunalla oli paksu ruosteinen kynnys jota en ehtinyt kiireessä poistamaan. Vanha pala ei ollut ottanut tohon ruostekynnykseen mutta uusi pala nojaa aluksi vain sitä vasten. Ääni helpottaa kunhan uudet palat kuluu "sisää" vanhaan ja roisoiseen/uraiseen/ruosteiseen levyyn... toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin... näin juhannuksena on vaikea vastata ihan selvästi :mrgreen: :drinking:
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

kyllä, kyllä, ei E: Homma taisi ratketa, olin jättänyt 'ruosteiset 0.5mm paksut prikat' pois jotka siis ovat joskus olleet pölysuojat, joka aihutti ilmiön, nyt millin paksuisilla prikoilla jää iso väli :? no hyvä hyvä toimii.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Vastaa Viestiin