Alfoista
Valvoja: Moderators
Pasi
Viestit: 6773 Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): : Crosswagon Q4 '05 156 2.5 V6 '98 --- [ EX ] --- 159 2.4 JTDm '07 156 1.8 TS SW '02 33 1.7 IE '91 155 2.0 '92 33 1.7 IE '91 156 2.5 V6 SW '03 Bravo 1.4 Tjet '08 156 2.0 JTS '02 Sprint 1.5 QV '86 156 1.6 TS '98 33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Pasi » 28 Kesä 2005, 13:07
Alfaowner.com forumilla on juttua yhden jäsenen hiukan viritetystä Alfa Romeo 147 1.6:sta... 260 heppaa 1.6 koneesta ei ole ihan huono saavutus...
Muutama video:
http://www.trackdayperformance.com/vide ... nifold.wmv
http://www.trackdayperformance.com/video/Pat-01.wmv
ja linkin takaa löydät
Lisää aiheesta !
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 28 Kesä 2005, 19:09
Eihän toi turbon kanssa mikään kauhea hevosvoimamäärä ole, onhan SP:n Sprintissäkin potkua yli 200 hv ja on 1.5:n!
l151726
Viestit: 92 Liittynyt: 12 Maalis 2004, 15:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja l151726 » 28 Kesä 2005, 19:17
No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!
puuha
Viestit: 1889 Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja puuha » 28 Kesä 2005, 20:59
Jos ei muuta niin kivasti hehkui pakosarja.
Makaroonia jo vuodesta -98
markkul
Viestit: 270 Liittynyt: 14 Heinä 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja markkul » 28 Kesä 2005, 21:33
Mistä se leimahdus oikein tulaa, kun keventää? Onko hukkaportin ulostula johdettu suoraan moottoritilaan? Aika hasardia.
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 28 Kesä 2005, 22:16
Itse epäilisin että säädöt kesken ja kierroksilla katkaisee sytkän mutta ei ruiskutusta niin punaiseen pakosarjaan pääsee syttyvä seos jonka lieskahdus purkautuu tiivisteiden läpi.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
HANU
Viestit: 769 Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja HANU » 29 Kesä 2005, 16:39
l151726 kirjoitti: No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!
Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!
Sauer
Viestit: 373 Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Sauer » 29 Kesä 2005, 16:49
HANU kirjoitti:
Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!
GTA taitaakin olla painoltaa vähän eri luokassa...
Tosin ei noi omankaan tehot enää oikein räjäytä..
Garrett
Viestit: 418 Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:52
Car(s): R4T ~200kW & V8 166kW & PHEV 120kW+89kW = 3 x 4WD
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Garrett » 30 Kesä 2005, 09:22
HANU kirjoitti: l151726 kirjoitti: No 260 HP on kuitenkin 260HP. Maistuis!
Ei toi 260 heppaa kovin kauaa jaksa innostaa, kokemuksella voin kertoa!
Nii, ei se paljon olekaan, mutta 395 Nm vääntöä on...
Se jaksaa aina innostaa.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579 Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Alfistipohjoosesta » 30 Kesä 2005, 14:27
Hyvinhän tuo kiesittää. Tulee vaan ikävä aikoja jolloin tuon kokoinen auto painoi 850-950kg.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)