on tilanne, että olen katsellut tuollaista 156 2.5 V6 sportwagonia ja nyt heräsi kysymys, että mahtuuko konttiin normaalitilassa lastenvaunut sun muuta roipetta. perheeseen kun kuuluu 2 kipaletta koiria ja lapsi tietysti aikanaan tulossa. pitäähän sitä varautua jo näin etukäteen
lienee muutenkin hyvä ajettava tuo. on ollut hieman kiikun kaakun, että ostanko BMW:n vai Alfa Romeon. saapi tietysti suositella erinäisiä ominaisuuksia, jos on vähintäänkin tylsää.
pths kirjoitti:on tilanne, että olen katsellut tuollaista 156 2.5 V6 sportwagonia ja nyt heräsi kysymys, että mahtuuko konttiin normaalitilassa lastenvaunut sun muuta roipetta. perheeseen kun kuuluu 2 kipaletta koiria ja lapsi tietysti aikanaan tulossa. pitäähän sitä varautua jo näin etukäteen
lienee muutenkin hyvä ajettava tuo. on ollut hieman kiikun kaakun, että ostanko BMW:n vai Alfa Romeon. saapi tietysti suositella erinäisiä ominaisuuksia, jos on vähintäänkin tylsää.
kiitos. olen puhunut.
Meillä kulkee 2 koiraa (Cockerspaniel)ja napero turvaistuimessa takapenkillä ja konttiin matkarattaat,-sänky ja kamat viikoksi...joutuu tietysti vähän pakkailemaan, mutta mahtuu.
Niin ja Alfa on 156 V6 SW
Meillä matkataan seuraavasti: minä tai (joskus harvoin emäntä) ratissa, koira pelkääjän paikalla, tyttö turvaistuimessa oikealla takana ja vaimo hiljaa takavasemmalla.
Konttiin menevät rattaat, matkasänky ja kamat - jos osaa pakata.
...
Olitteko muuten Alfonsot mustan cockerin kanssa Bellassa? Jos olitte niin juteltiinkin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."