



Oireet minusta viittais syttypuolen juttuihin. Keli on kyllä sateinen, mutta on tuota vettä tullut ennenkin eikä ole oireillut


Valvoja: Moderators
Samaa olisin veikannut. Mullakin edellinen 164 alkoi joskus rytkimään sateella, asentotunnistimen johdosta oli kuori puhki ja se meni sitten vesikelillä osin oikariin. Aiheuttaa aika väkivaltaista pätkimistä.Jarno kirjoitti:Yhtenä arvauksena kampiakselin asentotunnistimen likaisuus / huono signaali.
Jaahas ja nyt meni yli ja ympäri...sitä on nimittäin aiemmin räpelletty vain bemarin ja 96 saabin kaasareitten kanssa. En ole aiemmin päässyt oikeisiin autoihin käsiksi.Jarno kirjoitti:Samalla voisi siirtää liu'un paikkaa hiilikalvolla, jos rata näyttää aivan puhkikuluneelta.
Mitäs tuon jousen räplääminen auttaa/tekee/vaikuttaa? Onko sarjassamme viritän konetta muuttamalla ilmamääräläpän dynaniikkaa? Osaamaton saa varmaan enemmän harmia kuin hyötyä aikaiseksi...Jarno kirjoitti:Onkohan ilmamääräläpän jousen paikkaa menty kopeloimaan, vai miksi se on avattu?