T-Spark koneen chip-tuning

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
SOCOM
Viestit: 70
Liittynyt: 29 Heinä 2005, 11:29
Paikkakunta: Kotka

T-Spark koneen chip-tuning

Viesti Kirjoittaja SOCOM »

Näin TMuukkonen.fi:ssä RPM lastujen mainoksen.
Hinnasta riippuen pitäis 1.8 TS:sään saada 10-20hv lisää...?
Kellään kokemuksia?
Turbo koneiden lastuttaminen kyllä kannattaa, tiedän kokemuksesta, mutta vaparin lastutus vähän epäilyttää.
onko hinta/lisääntynyt teho suhde kohdallaan?
(Alfa 156 1.8 T-Spark)
Drive fast, Race hard, Die young.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

jos muukkonen mittaa tehot ennen ja jälkeen niin ok. millä,sitä en tiedä

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu muukkosella ei omaa penkkiä taida olla mutta jostain muistan kuulleni että käyttää jotain lähialueella olevaa penkkiä..

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

Muistaakseni nimimerkki Skyhorse jokunen vuosi sitten käytti twinsparkkiaan Muukkosella ja kirjoitteli kokemuksistaan tänne.
"Timing cingulum off et valuulas node"

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Aihe josta on väännetty kättä jo monta kuunkiertoa... (vanha Varsinais-Suomalainen sanonta)

Tosiasiahan on että, chipillä ei saa vapariin kuin 9-10hv.
Ja sittenkin on syytä olla säädettävä chippi. Voidaan tehdä "fuel map" ihan autokohtaisesti.

En lähtisi ihan heti laittamaan rahojani chippiin. Pitää olla muutakin että hyöty olisi huvin arvoista.

Turussa Häkkinen laittaa uni-chipin n.700€ hinnalla. Sisältää kaksi dynoa.
Makaroonia jo vuodesta -98

Vastaa Viestiin