Ettisin ittelle (autolle) sytytystulppia ja löysin tommoset. Saksalaista hyvää laatua esintävät BERU sytytystulppat. Hinta on noille ainakin suhtkoht hyvää -laatusta ei ole tietoa.
1: http://www.beru.com/english/produkte/pr ... typ=3.0+V6+(164.H1A,+164.H1B,+164.K1&ktypnr=160&action=step04
2: http://www.beru.com/english/produkte/pr ... ion=step04
3: http://www.beru.com/english/produkte/pr ... ion=step04
Onko tehty näin monta eri versiota 3.0 12V ja mika on ero noissa mootoreissa KW jälkeen?
Beru UltraZ ja UltraX - mikä laatuiset voi olla?
Käyttäkö joku tommosia sytytystulppia?
Mulla ei ole hetkellä autorekkarin papereita mukana -tarkoitako nämät kirjaimet (164.A)(164.AD, 164.AH, 164.AB) (164.H1A, 164.H1B, 164.K1) auton valmistus koodissa olevia kirjaimia?
Heillä on tieto 6.1987-9.1998 asti . Näköjään aika hyvää tieto ka toisista ALFA ROMEO malleista.
Kerran kun vaihtasin rem asemalla tulppia sanotti että pitää olla ns. lämmit tulpat (lämpenevat nopeampi) onko se totta tai ei en osa sano. Mootori toimis ainakin sen jälken parempi kun ennen -oliko syy vain uusissa tulpissa en tietä.
BERU sytytystulppien tietot?
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 106
- Liittynyt: 01 Heinä 2005, 11:34
- Paikkakunta: Mäntsälä
BERU sytytystulppien tietot?
Alfa on paras - mutta valitettavasti ei ikuinen!:(
tulpat
-69 Bertone coupessa on ollut Berun kolmikärki tulpat kiinni jo kolme vuotta ja n. 21tkm on tullut ajettua. Parhaiten toimivia tulppia tähän asti, Lodget nokeentuivat ja Boschit ei toiminut kylmänä yhtä hyvin. Todennäköisesti sinun autoon tarkoitetut Berut ovat myös hyvät! En tietenkään osaa sanoa juuri tuon mallisista tulpista mitään, mutta merkki on ainakin ihan ok.