156 kolina ja jakohihnanvaihto

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
samppa

vikoja

Viesti Kirjoittaja samppa »

Mulla 156 2.0TS -01. Olen itse tuupannut 30tkm (nyt 110tkm) autolla ilman sen kummempia. Edellinen oli vaihtanut 60n kohdalla oik. yläetutukivarren. Pikkusen kuopissa kolkuttaa nyt vasenpuoli. Ilmeisesti kohta vaihdettava. Oikean takaoven lukko ei toimi keskuslukosta. Mutta enpä tuota kaipaakkaan. Parkkipolttimoita saa olla vaihtamassa joka toinen kuukausi. Nokkahihna tulisi kohta vaihtaa. Missä olisi hyvä/halpa paikka pirkanmaalla?

KJS
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3

Re: vikoja

Viesti Kirjoittaja KJS »

samppa kirjoitti:Mulla 156 2.0TS -01. Olen itse tuupannut 30tkm (nyt 110tkm) autolla ilman sen kummempia. Edellinen oli vaihtanut 60n kohdalla oik. yläetutukivarren. Pikkusen kuopissa kolkuttaa nyt vasenpuoli. Ilmeisesti kohta vaihdettava. Oikean takaoven lukko ei toimi keskuslukosta. Mutta enpä tuota kaipaakkaan. Parkkipolttimoita saa olla vaihtamassa joka toinen kuukausi. Nokkahihna tulisi kohta vaihtaa. Missä olisi hyvä/halpa paikka pirkanmaalla?
Tuo kolina voi tulla myös kallistuksenvakaajan koiranluusta. Hihnanvaihtoa kannattaa kysellä ainakin Nokialta Team F40:ltä.
Alfaholismia vuodesta 2001

Vastaa Viestiin