Mistähän mahtaa löytyä 156:ssa (2.0) kiekkamittarin anturi sun muut piuhat jota pitkin sähkö menee mittariin!? Ei ku oikeesti, mun mittari heittää tyhjäkäynnillä välillä häränpyllyä eli pomppii kolmeentonniin (samaan lukemaan kuin se käynnistettäessäkin käy). Liekö jotain paskaa jossain vai mikähän on?
Oletkos irrottanut mittarin puolen? se pää ainakin löytyy helposti 3 ruuvia avaamalla. Yksi mukin ylä reunasta, vedä ulos yläreunasta(alareunassa pienet metalli nastat. Jospa liitin on huonosti paikoillaan tai hapettunut? CRC voisi tehdä tehtävänsä, mutta varo ettei mene mittarin sisälle
Avasin mittarin ja liittimet näyttivät olevan kunnossa. Mistähän päin moottoritilaa löytyisi mittariin lähtevien kaapeleiden liittimet sun muut mittariin liittyvät komponentit?
mhl kirjoitti:Avasin mittarin ja liittimet näyttivät olevan kunnossa. Mistähän päin moottoritilaa löytyisi mittariin lähtevien kaapeleiden liittimet sun muut mittariin liittyvät komponentit?
Tuskin siellä konehuoneessa on mitään rundariin liittyvää rojua, pulssi tulee varmaan Motronicilta ja aivolaatikko on jossain kojelaudan alla. Mutta taitaa olla maailman kahdeksas ihme jos sen liittimessä on jotain häikkää.