Tiivistelmä 33:sen 16v koneen poistosta.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
ollikuhta
Viestit: 598
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 00:38
Paikkakunta: loppi

Tiivistelmä 33:sen 16v koneen poistosta.

Viesti Kirjoittaja ollikuhta »

Josko joku asian kokenut kertoisi ihan selvästi ranskalaisilla viivoilla miten taistosta selviää. Koneesta on kaikki letkut ja johdot, sekä laturi ja syylari, ohj.teh. pumppu ym. ylimääränen krääsä jo poistettu.

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Ei tuossa muistaakseni ollut mitään kummallista..
Otettiin alakautta veke.. Etukelkka+vakaajat tais olla purettuna, ja laatikkokin irti.. :roll:

Ei tainnut paljoo apua olla, mutta eihän tähän aikaan aamusta oikein tuo ajatus voikkaan pelata kauheen hyvin.. :twisted:

Avatar
Wolffis
Viestit: 245
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 02:02
Car(s): 33 1,7 16v, 159 2,4 JTDM
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Wolffis »

minä oon käyttäny semmosta menetelmää, että vaihdelaatikossa oleva keskikorvakko auki!
-tunkki laatikon alle tukemaan!
-laatikon takakiinnikkeestä 2x 13mm kannalla olevat pultit pois!
-laske laatikon takapää alas!
-tunkki "keulapalkin" alle! (itelle rakensin tuen moottorin alle, jossa menee kaksi kakkosnelosta öljypohjan molemmin puolin ja päissä poikkipuut! p4:ssä kannattaa huomioida, että lankut tulee öljyputkien korvakoiden alle, eikä näin ollen vahingoita putkia!)
-sitten keulapalkin pultit (2xpitkä9+1lyhyt) ja tukivarsien etukiinnityspultit auki!
-sitten jos kaikki johot ja vaierit & letkuhässäkät on irti! ni ei muuta kun nostaa koria ylös ja vetää moottoripaketti alta pois! ite oon käyttäny siihen roklaa!!!
-toivottavasti on apua... :roll:

Avatar
ollikuhta
Viestit: 598
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 00:38
Paikkakunta: loppi

Viesti Kirjoittaja ollikuhta »

Kiitos.

Vastaa Viestiin