156:n ajovalopolttimo
Valvoja: Moderators
- Ciancarlo
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
156:n ajovalopolttimo
Prkl. Kyllä oli hankalaa. Siis vaihtaa kuskin puoleinen ajovalopolttimo; aikaa meni melkein kaksi tuntia kiroten ja ähisten. Nyt on kädet verillä, vaatteet likaisina ja vieläkin v....taa. Miten ihmeessä se polttimon vaihtaminen on tehty niin hankalaksi, kädet ei meinaa millään mahtua eikä näe mitään mitä tekee. Tai sitten olen vaan niin tumpelo. 

Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
Se on hankalaa jos et poista tuota kuvan muoviläpyskää http://www.alfapower.nu/gallery/album184/aap
Mikäs toi tommonen läpyskä tossa oikeen on? Mulla on jäähdytysnesteen paisuntasäilö tossa kohtaa... Autokin pitäis olla samaa '98 mallia...Ciancarlo kirjoitti:..no en tietenkään hokannut poistaa sitä..![]()
No ensi kerralla tiedän, kiitti vinkistä. Mutta ahdasta on silti, ainakin minun räpylöilleni..
Siitä lähdetään, mihin vajaavetoset jätetään 

Eilen vaihdoin GTA:aan kuljettajan puolen ajovalopolttimon. Kyllä siinä ainakin on tuo muovinen läpyskä joka on kahdella ristipääruuvilla kiinni. Sen jälkeen pääsee suoraan käsiksi lampun taakse. Vaihtoon meni varmaankin noin 3 minuuttia. Apukuskin puolelle taitaa olla pahempia esteitä kun on jäähdytysnestesäiliö, ilmastoinnin ja moottorinlämmittimen letkuja ja putkia tiellä.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
vaihdoin noi ajovalon lamput noin pari viikkoa sitten ja onhan se ahdasta puuhaa. Pitää vain tunnustella että lappu loksahtaa paikalleen eikä enää pyöri ympyrää. Ensimmäisellä kerralla apurin puolen lappu ei mennyt hyvin paikoilleen vaan meni ilmeisesti vinoon ja ajovalo näytti ties minne. Toisella kerralla meni ihan OK. aikaa meni noin 10min molemmissa (plus 5min apurinpuolelle lisää kun joutui laittaa sen toisen kerra).
Tosiaan tuota muovi palaa en itse ainakaan ole nähnyt omassa V6:ssa, vuos malli on -01.
Tosiaan tuota muovi palaa en itse ainakaan ole nähnyt omassa V6:ssa, vuos malli on -01.