Vielä tuohon lohkolämppäriin liittyen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Kurvailija
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Kesä 2004, 22:48

Vielä tuohon lohkolämppäriin liittyen

Viesti Kirjoittaja Kurvailija »

Eli minulla lienee tuolla aiemmin mainittua ongelmaa tuon ryypyn kanssa. Nimittäin nyt kun pakkaset alkoi ja auto oli piuhan nokassa, NIIN EI LÄHTENYT ENÄÄ KÄYNTIIN! Hirvee bensan käry, aivan kuin se saisi liikaa ja todellakin niin paljon liikaa, ettei käynnisty. Nyt on pirssi pari päivää ollut parkkiksella ja V...AA!
Auto on siis mallia 75 V6 3.0
Onko antaa näin maallikolle jotain helppoa ohjetta, millä saisin "huijattua" tuon ryypyn pois pelistä. Niin ja homma pitäisi kyetä tekemään parkkipaikalla omin pienin kätösin... :roll:

Auttakaa Alfistia mäessä....

Avatar
Maunu
Viestit: 3204
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Mulla 33:nen tekee samaa jos on ollut piuhan perässä alle 2 tuntia. Käynnistys yrityksen seurauksena yleensä menee tulpat rikki. Uusilla tulpilla kone hörähtää käymään saman tien.

Olisikohan syynä se että boxerin toinen kansi on lämmin ja toinen kylmä. V6:ssa voisi olla samoja oireita. Itsellä on v6:ssa letkulämppäri joka lämmittää koneen tasaisemmin. Tosin nykyään se on kytketty pois käytöstä Webaston takia.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Yritä käynnistää pitämällä kaasua pidempään pohjassa. Tulppien irrotus ja putsauskaan ei tekisi pahaa jos nyt siihen viitsii ryhtyä pakkasessa parkkipaikalla.
- Epäkelpokeräilijä -

Vastaa Viestiin