Se on sitten talvi taas.
Kun 156 V 6 on ollut lohkolämppärissä , niin moottorin ohjauksen varotusvalo palaa ja sammuu vasta n. 3:nen starttauksen jälkeen - tosin auto ajettava lämpöseksi ensin.
Ilmeisesti moottorin ohjaus sekoaa saadessaan kylmää happea ja kone on kuitenkin "lämmin".
Ominaisuus oli jo viime talven ja on ollut ko autossa aina - tiesi hesalainen huoltomies , joka on autoa alussa hoitanut Deltassa. Muut Deltan tyypit ei osanneet asiaan viime vuonna mitään kommentoida.
Moottorinohjauksen valo palaa, auto ollut lohkolämmittimessä
Valvoja: Moderators
Moottorinohjauksen valo palaa, auto ollut lohkolämmittimessä
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
- MP
- Viestit: 780
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
- Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS
CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec - Paikkakunta: Oulu
Kannattaa kokeilla lyhyempää lämmitysaikaa - Muuta teki 2.0 TS sen, ttä kasteli tulpat eikä tahtonut lähteä ollenkaan käyntiin, jos oli liian kauan lämmityksessä.
Kone säätää seokset ulkolämpötilan ja moottonkin mukanaan - antureita on kuitenkin useammassa kuin yhdessä paikkaa ja jos niiiden lukemat ovat ristiriidassa niin joku sekoaa.
Kone säätää seokset ulkolämpötilan ja moottonkin mukanaan - antureita on kuitenkin useammassa kuin yhdessä paikkaa ja jos niiiden lukemat ovat ristiriidassa niin joku sekoaa.
MP
Omakohtainen kokemus on osoittanut, että noin 15min (tietysti pakkasesta riippuen) ennen kun ajoittaa lämmityksen loppumaan, niin jäähdytysveden lämpötila laskee sen verran, ettei virheilmoitusta enää kirjaudu. Näin siis GTV:n kanssa.Sassicaia kirjoitti:Ota lämmitys pois päältä 2 min ennen kuin starttaat, ei syty valot enää siinä vaiheessa.