A) Kuopiosta Turkuun ajellessa päätti jakajanpyörrin alkaa antamaan kipinän akselilleen, eli matka jäi siihen. Oli kyllä oireita jo kauan mutta ei tullut etsittyä kun oli opiskelun vuoksi 1 1/2 vuotta yhtä ajamista.
B) Käyntiin kyllä lähti sitten joka kerta.
Koko 15 vuotisen ja 6 Alfan kanssa on äkkiseltään jäänyt tielle/ei käynnistynyt. Alfetta (3-0):mekaanisen pa-pumpun akseli siirtyi pois paikoiltaan, pa-mittari jäätyi keskivaiheille ja pa pääsi loppumaan, päävirta haaroitin hapettui ja virrat hävisi. Nämä aiheutti yhden hinauksen ja yhden kävelyn

. 33:nen (0-0) Toimi ja vei aina perille. 75:nen (1-1) pa-pumpunreleen kansi halki ja sinne meni vesi jolloin ei enää käynnistynyt, turbon jäähdytysveden poistoletku meni poikki jolloin jäähd.veden valo alkoi palamaan ja sammutin siihen. 164:nen (2-1) Konetilan releiden johtosarja hapettui, virranjakajanpyörrin meni rikki, akku tyhjentyi auki jääneen tavaratilan takia. GTV (0-0) yleensä niin vähän ajettu, kerran ohjaus petti mutta sain ajettua kotiin. 166:nen (0-0) vielä on kuherruskuukausi kestänyt ja ollaan hyvissä väleissä.
ps. matkalle on kyllä sattunut matkan viivästyksiä ja verenpaineen nousua mm. rengas irronnut, pakoputki katkennut, ovi(a) jäätynyt auki, lataus loppunut, pyyhkimet rikkoutuneet, lämppärin moottori kärynnyt (ja lopetti toiminnan), kaasupoljin jäätynyt, jarrut jäätyneet....
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)