nesteet pihalle

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

nesteet pihalle

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

V6 Kappa heitti tehostinöljyt mäkeen pakkasten kunniaksi :x

Pumppu+laturi poistunee pyörimästä jos hihnan irrottaa vaikkapa puukolla, mutta mites kuutosessa on vesipumppu??

Vai ajanko tuon 15-kilsaa pumppu tyhjää louskuttaen?

Tämä on selvästi sama vikapaikka kuin 166:ssa, vuoto ilmeisesti ohjausvaihteelta nokalle menevässä johdossa..

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Eikös jakohihna pyöritä vesipumppua... vai muistanko täysin väärin :roll: .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Tervetuloa sakkiin, huomenna pitäisi tulla minulle uudet letkut, neljä viikkoa Alfa on maannut tallissa.

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

helppo korjaus

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

mutta tietysti vaikeassa paikassa.. paaluupuolen klemmariliitos pettänyt hammastangon kohdalta hanttarinpuolen päässä.
Ja tietysti sitten niin ahdas rako että pianistin sormet pitäisi olla :evil:

Pitää siis ajaa se 15 kilsaa yhdelle Vammalan kolmesta Fiat AlfaLancia korjaajasta :wink:

Mutta kuinkas se vesipumppu??
Eperiä katselin illalla pikaisesti mutta aivot jäässä en saanut oikein selvää pyöriikö se jakohihnan avulla vai moniurahihnalla.
Olisi tuo moniurahihna joutilas katkottavaksi kun on jo iällä..

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

EIkös se hinurilla kulje "ilmaiseksi" pajalle. Ainakin itselläni on sellainen vakuutus, joka korvaa hinurikyydin korjaamolle, jos matka keskeytyy. No, kotipihasta kuskausta ei korvaa, mutta kyllä ne hinurikuskit sen verran osaa muuttaa lähtöpaikaa... ;-)

Edit: Tuohon varsinaiseen kysymykseesi en tiedä vastausta.

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

no mutta unohdin vallan tuon keskeytysvakuutuksen

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

täytyykin katsoa millainen vakuutus tuossa Kappassa on päällä.
Keskeytyyhän se matka jos nesteet vaikka kotipihaan jäävät..

Vaimoke aikanaan hinautti Tipoa 15-kilometriä kun oli bensa lopussa :lol:
Hinaaja merkkasi mystisen sähkövian syyksi :mrgreen:

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Heh... mullakin loppui kerran bensa...Klick. ;-)

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

Illalla vaimoke ehdotti että otapas tuo Thesis tallista aamulla ja menet sillä töihin jotta hän saa Y10:in sijaisautoksi...

No varmasti minä sillä lähdenkin,225-leveät kesärenkaat alla ja seisontavakuutuksessa :crazyeyes: .
Ei siinä ESP paljoa auta kun suoraurainen kesärengas tuntuu luistavan paremmin kuin suksi näillä keleillä, kun vähän kokeilin.
No runsaan kuukauden päästähän saa sitten laillisesti kesäkummeilla törmäillä :roll:

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Re: helppo korjaus

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

132 Coupe kirjoitti:mutta tietysti vaikeassa paikassa.. paaluupuolen klemmariliitos pettänyt hammastangon kohdalta hanttarinpuolen päässä.
Ja tietysti sitten niin ahdas rako että pianistin sormet pitäisi olla :evil:

Pitää siis ajaa se 15 kilsaa yhdelle Vammalan kolmesta Fiat AlfaLancia korjaajasta :wink:

Mutta kuinkas se vesipumppu??
Eperiä katselin illalla pikaisesti mutta aivot jäässä en saanut oikein selvää pyöriikö se jakohihnan avulla vai moniurahihnalla.
Olisi tuo moniurahihna joutilas katkottavaksi kun on jo iällä..
Alfa 166:ssa on vain yksi hihna joka pyörittää, laturia, vesipumppua, ohjaustehostinta ja ilmastintikompuraa + liuta apupyöriä, en suosittele sen katkomista tai ei pitäisi ainakaan ajella näin. Omassa 166:ssa kun teki samat temput (tehostinöljyt pihalle ohjaustehostimen jäähdytyskennoon menevästä hydrauliletkusta, vikapaikka oli ohjausvaihteesta tulevassa hydrauliletkussa) ajelin n. 15 kilsaa eikä mitään vaurioita tullut autoon. Tilasin uudet letkut Muukkoselta ja taas pelittää.

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Niin, turhaan tuota nesteittä ajamisesta peloitellaan. Minäkin ajelin n. 20km kuivana korjaamolle viime talvena 156:lla, hyvin on pumppu pelannut. hmmm.. kop kop :roll:
- Alfaholic -

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

eiköhän huomenissa taas pysy synteettiset sisällä.
Ajoin sen pikkupätkän niin että matkalla kulutin runsaan litran halpaa ATF:ää juoksuttamalla sitä pumpun läpi tielle.
Tulipa hyvin puhdistettua järjestelmä samalla :)

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

Hyvin kesti pumppu 15 kilometrin tyhjänä ajon 8)

Jarppi
Viestit: 180
Liittynyt: 17 Huhti 2005, 00:23
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jarppi »

öh saako kysellä tyhmiä?

mikä ton purkauksen aiheuttaa?

ja saako / onko ne uudet tarvike letkut sitten sellaiset että ne kestää? jos tuollaista ennakoisi.....

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Dodii! Tänään sit päästiin mukaan ihmisryhmään jonka auto on heittänyt ohjaustehostimen öljyt pihalle. Töistä lähtiessäni ihmettelin sellaista "räkivää" ääntä käynnistyksen jälkeen ja aukaisinpa pellinkin ennen liikkeellelähtöä, muttei silmämääräisesti näkynyt mitään poikkeavaa. Kyllähän sitä alitajunnassaan tiesi mistä on kysymys, mut silti piti yrittää lähteä liikkeelle. No eihän se helvetin ratti kääntynyt mihinkään! Ei muuta kuin auto sammuksiin ja mietintämyssy päähän. Pelti uudelleen ylös ja pieni tsiigaus tehostimen säiliöön. Tyhjä. Yllätys. Pieni kurkkaus auton alle ja maassa oli vasemman etupyörän kohdalla öljylätäkkö. Yllätys. Ei muuta kuin arkku kiinni ja paskat housussa ajamaan korjaamolle. Sinne jäi odotteleen tuomiota, toivottavasti on vain letku tai/ja klemmari hajonnut. Saatana.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

tuli uudet nesteetkin pihalle samasta paikasta viikon ajojen jälkeen..

Toisella kertaa irrotettiinkin sitten säiliö ja puhdistettiin säiliön alla paluupuolella oleva sihtihässäkkä joka lienee paineen aiheuttaja.

Jos paluupuolelta pettää tavallinen klemmari on vika varmaankin tuossa tukkeutuneessa suotimessa, ehkäpä tietyillä keleillä kosteus&roskat yhdessä jäätää sen umpeen.
Jos paine pääsisi muovisäiliöön asti se purkautuisi kannen kautta pois.

On muuten todella hyvä tunto suoralla tiellä ajellessa kun on tehostin täysin poissa pelistä.
Täytyyköhän tässä etsiä jostain ilmastoinninkompurasta magneettikytkin tehostimen siivapyörään.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

No, pääsinpä sitten itsekkin tähän porukkaan, tosin en alfalla. Opeli nakkas kanssa pakkasen kunniaks tehostajan nesteet ulos, suoraan turbon päälle. haisee.

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Olen jo aiemminkin kertonut, mistä aiheutuu.

Ohjaustehostimen jäähdyttimeen (kierukkaan ) johtava reikä on niin pieni, että kylmä jähmettynyt neste ei pääse virtaamaan kunnolla enenkuin on lämmennyt. Siitä johtuu se vonkuna , joka kuuluu auto käynnistettäessä.
Antakaa auton käydä 2 min kunnes vonku on loppunut ja sitten voi ruveta tekemään käännöksiä ratilla.

Odottaminen villuttaa huomattavasti vähemmän kuin nesteitten ulostulo.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Tiedossahan tuo on ettei rattiin sais koskea hetkeen käynnistyksen jälkeen, mutta tässä tapauksessa ei ole kyse siitä. Liemet tuli pihalle saman tien startin jälkeen.

Btw, onpas taas juhlaa ajella 405 Pösöllä :-D
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

132 Coupe kirjoitti:On muuten todella hyvä tunto suoralla tiellä ajellessa kun on tehostin täysin poissa pelistä.
Joo, totesin saman asian, vähän niinkuin olis ollu mikroauton ratissa 8)
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

132 Coupe
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
Paikkakunta: Punkalaidun

Viesti Kirjoittaja 132 Coupe »

selkeä ero onko ahtautta paine vaiko paluupuolella.

Paluupuolen klemmari liitos pettää "pehmeästi" ja heti kun kone käynnistyy!

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Putki oli revennyt paskaksi omastani. Letku + työt päälle yhteensä 197 euroa, kuulostaa hieman kalliilta ainakin mun korvaan. Kommentteja? Homman teetin Tampereen Sammonkadulla sijaitsevassa Autokorjaamo Hilvola & Salmisella.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Kaalipata kirjoitti:Putki oli revennyt paskaksi omastani.....
Oliko sinulta revennyt kumiputken pätkä vai itse metalliputki ? Mitäs materiaalia nuo metalliset putket muuten ovat ?
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

Kaalipata kirjoitti:Putki oli revennyt paskaksi omastani. Letku + työt päälle yhteensä 197 euroa, kuulostaa hieman kalliilta ainakin mun korvaan. Kommentteja?
Mulla kerran repesi myös joku kuminen letkunpätkä, korjauksesta ja osasta maksoin jtn 70-80.

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Kaalipata kirjoitti:Putki oli revennyt paskaksi omastani. Letku + työt päälle yhteensä 197 euroa, kuulostaa hieman kalliilta ainakin mun korvaan. Kommentteja?
Kalliilta kuulostaa. Omassa Alfassa laskin olevan 5 kumiputken pätkää. Hinta kaiketi riippuu siitä, miten helposti niihin pääsee käsiksi. Helpoiten tavoitat jäähdytyskierrukan yhdysletkut, sitten akun alla olevat ja ylivoimaisesti vaikein on tehostimelta lähtevä pätkä. Itse letkun pätkähän on luokkaa 10-12 cm ja 1-2 euroa hinnaltaan + kiristimet. Pumpulta tehostimelle menevä hydrauliletku onkin sitten jo luku sinänsä.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Tuota hintaa perusteltiin sillä työn määrällä lähinnä. Menen hakemaan auton parin tunnin päästä, täytyy kysellä hieman et mistä ja mitä oikeestaan vaihdettiin. Puhelimessa sanoi tyyppi purkaneensa aika lailla rompetta ennen kuin pääsi käsiksi kohteeseen. Katsotaan mitä miehellä on sanottavaa...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Juu elikkä lauhduttimelle menevä putki oli revennyt tehostimen päästä. Putki sinällään ei kai ole mitään hydrauliikkaletkua vaan aikalailla tavallista kumituubia. Kustannukset olivat 10 euroa letkulle + liittimille, 12 euroa öljylle ja 175 euroa työlle. Ilmeisemmin sitä aikaa meni 3,5 tuntia, vaikkei laskussa määrää lukenutkaan.

Samalla keikalla selvis et tarvis vissiin uuden etuputken, vanhaa on kuulemma joku korjaillut rautaliimalla ja poistanut mm. haitariosan. Nice. Walkerilla uus putki 288 euroa, motonetissä jotain 167 euroa. Pitäiskö kysyä vertailun vuoksi Deltasta? :lol:
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Harmi, että se oli juuri tuo letku. Jos oikein ymmärsin, niin kyseessä on se kumituubi, jolla yhdistetään tehostimelta lähtevä lyhyt mutkalle taivutettu metalliputkenpätkä tuohon jäähdytyskierron metalliputkeen. Vaikee paikka päästä käsiksi.

Vaihdoin samaisen kumituubin roplatessani uutta ohjausvaihdetta paikalleen. Jos nyt muistanen oikein niin siihen pääsee käsiksi irroittamalla etupakoputken, moottorin takimmaisen tuen ja vielä irroittamalla apurungon pultit autonrungosta ja löysäämällä apurungon etumaiset pultit. Näillä toimenpiteillä saa riittävästi tilaa survoa valkohansikkaiset räpylät sinne väliin. Yläkautta en ole koskaan sitä edes yrittänyt. Voi olla, että sieltäkin sinne pääsee - mene ja tiedä.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Oletan et mun tapauksessa kaveri meni yläkautta pelipaikalle kun kertoi purkaneensa akunkin autosta pois. Oli vähän ehkä turhan kiire hakea autoa, olis varmaan kantsinu kysellä tarkemmin tuosta operaatiosta. Jostain syystä oli kuitenkin vaan kiire päästä takaisin rattiin :-D Anyway, en usko et tuo operaatio olis ollu mahdoton munkaan itse tehdä jos olis vaan jokin muu paikka leikkiä kun rivitalon parkkipaikka :lol: Nii, ja helvetin kylmä ilma...
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Vastaa Viestiin