166 omistamisen ihanuus/ 996carrera4

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

166 omistamisen ihanuus/ 996carrera4

Viesti Kirjoittaja BB »

Terve kaikki harrastajat!
Kirjotin tänne yli puoltoistavuotta sitten kun hankin 166 3.0 super mallin. Nyt eilen ratkesi oikeusjuttu myyjää vastaan. Olen siis omistanut auton noin 18kk ja ajanut sillä 8päivää/alle 2000km!! (täytyy myöntää että olen ollut ulkomailla noin puolet tuosta 18kk ajasta)
No nyt olen tyytyväinen jutun ratkeamiseen ja tarkoitus olisi korjauttaa Alfa. Tosin viime viikolla ostin itelleni lohdutuksesksi tollasen possu 996carrera4-mallin talvikelejä varten.
Ja kyllä se on totuuden nimissiä todettava että alfan 3.0veekuus kuulostaa vakiona paljon makeemmalta kun possu. (nimimerkillä possuun sportpukistoa tilaamassa)
Hyvää kevättä kaikille!

(kuvia olis molemmista koitan laittaa esille)

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

No kerro nyt kaikille koko tarina?

Ps. Porsche-alfa ei ole huono auto yhdistelmä :)

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »


Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Juujuu, tottakai luin tuon, mutta mitä asiassa siis lopulta kävi. (Likaisia yksityiskohtia kaivataan)

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

jaskas kirjoitti:No kerro nyt kaikille koko tarina?

Ps. Porsche-alfa ei ole huono auto yhdistelmä :)
Alfasta siis katkesi jakohihna ajettuani sillä kolme päivää. Koska myyjä oli väittänyt että auto on huollettu niin vaadin kaupan purkua. Myyjä väitti ettei tämä ole mahdollista, vaikka vaihtoautonikin oli vielä heidän hallussaan. Jakohihnavaurion korjaaminen kesti yli kaksi kuukautta, ei tarjottu autoa tilalle, joten kirjoitin kirjallisen reklamaation liikkeeseen, sekä tein valituksen kuluttajansuojaviranomiselle. Kuluttajansuojaviranomiselle myyjäliike vastasi että jakohihnan katkeaminen on minun syytäni ja että he laskuttavat minulta sen korjauksen!? (olivat jopa kuvailleet kuinka olen vaihtanut neloselta kakkoselle liian isoilla kierroksilla?? tietenkään heille ei tullut mieleen että katkeamishetkellä oli todistajia kyydissä...) Tämän jälkeen en nähnyt muuta vaihtoehtoa kuin ottaa yhteyttä asianajajaan. Onnistuivat vielä pitkittämään asiaa näin kauan.

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Just noinhan toimii "palvelualalla" työskentelevä automyyjä, järkyttävää. Oliko myyjä joku kehän tai sulan jobbari voi oikein liike??

Vastaa Viestiin