Eli kysymys olis, onko normaalia että 1.7 boxeri kuullostaa(ja tuntuu) kylmänä(pakkaspäivä ilman lohkolämmitystä tms.) startattaessa siltä kuin ei kävis kaikilla pytyillä? tätä kestää n.10 sekuntia ja sitten motti pelaa niinkuin kuuluukin(?) Eli onko tavallista vai oisko sytytys puolella tai jossain jotain häikkää??
Ei savuta,eikä paukahtele vaan käy pelkästään epätasaisesti
Oon tuore alfan omistaja ja yleensäkin autonomistaja, joten ei sitten naureta päin naamaa ...
Aikoinaan perheessä oli sprintti niin siinä tuppasi sytkä piuhat ne pidemmät kuoleentumaan. Lisäksi on mahdollista että pyörijä tai virranjakajan kannessa häikkää. Nämä kilkkeet ei maksa hirveitä vaikka ne uusisikin kaikki kerralla.
Saattaa kovilla pakkasilla käydä aluksi hieman epätasaisesti, mutta asettuu tosiaan melko pian. Olen pitänyt tuota tuon boxerin ominaisuutena. Mulla käy kuitenkin kaikilla pytyillä.
Mulla ainakin boxeri ei tykää lohkolämppäristä, jos sitä käyttää alle 2 tuntia. Jos on kiire niin ei kannata edes yrittää lämmittää konetta. 15min lämmityksellä yleensä hajoaa tulpat.
Varmaankin joku sensori sekoaa totaalisesti kun puolet koneesta on lämmin ja toinen pakkasen puolella. Näin ollen se käy vain 2 tai kolmella pytyllä.
Ei se normaalia ole, jos ei kaikilla käy, itsellä oli samoja oireita ja meni ohi vasta kun kierrätti, ilmeisesti kasteli toisen puolen tulpat ja kävi väkinäisesti vaan kahdella.. 16 v kastelee tulpat tosi herkästi varsinkin jos käynnistää ja sammuttaa heti, ei enää lähde käyntiin, saattaa johtuu et suuttimet vuotaa tai bensanpaine ei ole kunnossa jostain syystä.