Rupesin sitten asentelemaan kauan odotettuja Koni iskareita. Homma tyssäsi iskarin yläpäässä olevan kumikartion sisällä olevaan metalliholkkiin. Konin varsi on paksumpi kuin orggis, joten Koni toimittaa suuremmen holkin. Vanha pitää saada pois.
Mutta... kun ei lähde kotikonstein
Onko raadilla kokemuksia tai tee-se-itse vinkkejä.
Mikäli on oikein tiukassa poraa holkin ja kumin rajaan vaikka neljälle kantille reiät 1.5mm poralla, tän jälkeen lähtee ruuvipenkissä prässäten helposti.
En tiedä liekö noissa eroa 166:n kohdalla, mutta mulla se holkki lähti ihan helposti. Tarkistin vielä siitä "raportistani", jonka kirjoitin joskus kesällä: "Konissa on paksumpi männänvarsi, joten ylälautaseen pitää vaihtaa holkki. Vanha holkki lähtee aika helposti, kun pistät esim. sopivankokoisen hylsyn alle (muistaakseni 21mm) ja paukutat holkin irti. Sitten uusi tilalle ja paketti kasaan."
No, pääasia, että sait irti. Kiroilin kyllä taas tänään oman autoni mataluutta, kun jalkakäytäviä oli höyläilty ja joka risteykseen oli sitten jäänyt about 10 sentin valli (noinkin matala riittää). Rumasti kolahtaa ja raapii prkl. No, ei ole Koni-iskareiden syytä vaan matalampien eibach-jousien... Sulaisipa lumet pian.