Olikos noissa mitä eroja ken tietää ?
Laiskuus iskenyt kun ei viitti itse "myllätä"
TS
V6 turbo
QV
Hmmm.... laiskuus iskenyt vissiin muutenkin kun on alkanut himottamaan automaattilla varustettu kuusnepa, onneksi on edes kuusnepaan saatavilla tomaatilla ettei tarvi muita merkkejä vilkuilla
Mitäh-täh? Mihinkäs tuollaista tietoa tarviit? Ei kai kukaan enää rakentele tekniikanvaihtoja kun aitojakin saa maahan uitettua?
Onhan noissa kaikissa varmaankin omanlaisensa johtosarja Motronicille, tosin QV:ssa voi olla samanlainen kuin 3.0 i.e.:ssä. Antureitahan voi sitten helposti johdottaa itsekin uusiksi eli niiden johdotuksista ei ole niin tarkkaa.
Eikös automaatilla muuten saanut vain tuota perus kolmelitraista, 12- ja 24-venttiilisinä versioina? Eli ei ainakaan TS:ää eikä QV:ta, eikä kai Turboakaan?
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Mitäh-täh? Mihinkäs tuollaista tietoa tarviit? Ei kai kukaan enää rakentele tekniikanvaihtoja kun aitojakin saa maahan uitettua?
Onhan noissa kaikissa varmaankin omanlaisensa johtosarja Motronicille, tosin QV:ssa voi olla samanlainen kuin 3.0 i.e.:ssä. Antureitahan voi sitten helposti johdottaa itsekin uusiksi eli niiden johdotuksista ei ole niin tarkkaa.
Eikös automaatilla muuten saanut vain tuota perus kolmelitraista, 12- ja 24-venttiilisinä versioina? Eli ei ainakaan TS:ää eikä QV:ta, eikä kai Turboakaan?
Perus kolmelitrasellahan tuota tomaattia vain oli minunkin käsittääkseni.
Mitään tekniikanvaihtoa tässä suunnitele, kunhan tuumailen mitä tekis vai tekiskö mitään