smmoooooo köh köh smmmoooooo

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Eski
Viestit: 22
Liittynyt: 25 Touko 2005, 12:47
Paikkakunta: Jyväskylä

smmoooooo köh köh smmmoooooo

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kysäisin joku aika sitten mahdollisia syitä tehohäviöön. Tässä vielä parit oirekuvaukset:

Kaasupoljin pohjaan tyhjäkäynniltä: piiiitkä tauko ynnä tukahtuneen kuuloinen imuääni ja sitten ottaa kierroksia. Kohtuu hitaasti kylläkin.

Liikennevaloista vituttaa lähteä kun auto aluksi tuntuu lähtevän mutta sitten tulee hetken nuukahdus. Kiihtyminen on aaltoilevaa ja tasainen ajo nykivää.

Matalilla kierroksilla todella laiska... ominaisuus vai oire

Aikasemmin sain vinkkejä ilmistä ja tulpista. Onko vielä jotain mitä pitäisi tarkistaa. Tulpat tarkistetaan tänään ja vaihdetaan tarvittaessa.
Nytkynnytkyn nirinari kohikohi

Avatar
jaskas
Viestit: 615
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 22:55
Car(s): -1973 GTJunior 1600 (projekti)
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaskas »

Vielä voisit tarkistaa lambada-anturin, vika saattaisi löytyä sieltäkin. Käsin sitä on hieman hankala tosin tarkistaa. Pitäisi iskeä analysaattoriin kiinni.

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Käskeppä jonkun kaverin pumppailla kaasua ja ole itse korva tarkkana konehuoneen puolella. Saattaisi olla joku imuvuotokin kyseessä ilmansuodatin - kone suunnalla.
Ruokottoman 1.8:sta löydettiin tuolla konstilla imuvuoto, joka luultavasti aiheutti käyntihäiriöitä.

Vastaa Viestiin