
No kyllä ne tekee sitte kaikesta aina niin vaikeeta...

Valvoja: Moderators
Test Center Tiililä www.testcenter.fi on se toinen paikka. Vaikka GTA saattaisi tulla halvemmaksi ja "järkevämmäksi" niin kyllä Turbo on aina Turbomarkkul kirjoitti:(tälläinen on esim. VTT tai sitten oli se joku halvempikin)
http://www.primomobile.de/fahrzeuge.php?id=32Keisari kirjoitti:"mikään ei riitä, mikään ei tunnu".
Kyllä yhdellä tutulla on leima autossa jossa on kiinni suuttimet. Katsastuksessa pullo oli irti. Inssi oli kyllä huomannut virityksen ja kysynyt, mutta kun pullo ei olliu, kiinni ei järjestelmäkään siis ollut käytössä.Andros kirjoitti:Ymmärtääkseni järjestelmä ei saa olla asennettuna, mukaan lukien suuttimet ja letkut, muualla kuin suljetulla tiellä/radalla.Tommo kirjoitti: Nos järjestelmähän saa olla asennettuna ilman pulloa.
Onko homma edennyt? - mielenkiintoista...Keisari kirjoitti:Elikkäs 156 Veekuutosen turbotus? Lastut ja putket yms. kohillaan, mut jotenki tuntuu, et "mikään ei riitä, mikään ei tunnu". Mitenköhän homma käytännössä? Vai vieläkö lainsäädäntö sen estää? Olin muistavinani, et lakiin tuli joku muutos...
No kyllä ne tekee sitte kaikesta aina niin vaikeeta...
Tuossa on asennetta... Mieleeni tulee muuan ajoneuvos ja idän ihmeJT-Racing kirjoitti:Ei tehoa voi olla ikinä liikaa. On totta että 250hv etuvetoon alkaa olemaan jo aika paljon.. Idea onkin se että ei sillä ole joka vaihteella koko ajan tarkoitus ajaakaan kaasu pohjassa vaan se että tehoa on aina reservissä.
Oma 156 sutii sekä ykkösellä että kakkosella eli kaikkea tehoa ei saa tiehen, mutta sen jälkeen kaiken tehon voi käyttää.. Eli onko sitä silloin liikaa?![]()
Tehoa on siinä vaiheessa tarpeeksi kun pisimmän suoran päässä suurimmalla vaihteella auto vielä hieman sutii.