Onnellisena olen v6:lla nyt viikon verran pöristellyt ja ensimmäinen kysymys kaihertaa: mitä ovat takaluukussa sijaitsevat "uudet" (vrt.TS 1990) muhkurat? Ensimmäinen outo on oikealla ylhäällä takapenkin selkäpuolella kiinni, toinen muhku oikean takalokarin takana luukun pohjaa vasten. Tähän möykkyyn johtaa pieni luukku, jossa on lukkopesä - mitään en kuitenkaan huomannut tapahtuvan kun avainta tuossa väänsin.
Jännittäviä uusia asioita, onko tyyppi- vai yksilöominaisuuksista kyse? Edellinen omistajakaan ei näistä tarkemmin tiennyt, tietääkö joku?
164 Superin takaluukun ihmeet
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Re: 164 Superin takaluukun ihmeet
Se lukkopesäinen "muhku" takakontissa on kuulemma hälärin poiskytkentä. Toisesta en tiedä minäkään, vaikka parisen vuotta tuolla on tullut ajeltuaHerraR kirjoitti:Onnellisena olen v6:lla nyt viikon verran pöristellyt ja ensimmäinen kysymys kaihertaa: mitä ovat takaluukussa sijaitsevat "uudet" (vrt.TS 1990) muhkurat? Ensimmäinen outo on oikealla ylhäällä takapenkin selkäpuolella kiinni, toinen muhku oikean takalokarin takana luukun pohjaa vasten. Tähän möykkyyn johtaa pieni luukku, jossa on lukkopesä - mitään en kuitenkaan huomannut tapahtuvan kun avainta tuossa väänsin.
Jännittäviä uusia asioita, onko tyyppi- vai yksilöominaisuuksista kyse? Edellinen omistajakaan ei näistä tarkemmin tiennyt, tietääkö joku?

Kartturin jalkatilassa on myös yksi uusi muhkura, joka olettaakseni liittyy bensapumpun katkaisuun, jos kärry on jossain muussa asennossa, kuin pyörät alaspäin ...
Re: 164 Superin takaluukun ihmeet
Se kontin pohjalla oleva muhkura on kuten Monza jo sanoin hälytinlaitteen pois/päälle kytkentä. Takapenkin möhkyrän on minulle väitetty liittyvän bensiinin höyryjen takaisin kierrätykseen.HerraR kirjoitti:Onnellisena olen v6:lla nyt viikon verran pöristellyt ja ensimmäinen kysymys kaihertaa: mitä ovat takaluukussa sijaitsevat "uudet" (vrt.TS 1990) muhkurat? Ensimmäinen outo on oikealla ylhäällä takapenkin selkäpuolella kiinni, toinen muhku oikean takalokarin takana luukun pohjaa vasten. Tähän möykkyyn johtaa pieni luukku, jossa on lukkopesä - mitään en kuitenkaan huomannut tapahtuvan kun avainta tuossa väänsin.