156:n perä madalsi itsensä

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Glory
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Heinä 2006, 02:03
Paikkakunta: Ojakkala

156:n perä madalsi itsensä

Viesti Kirjoittaja Glory »

Tulin tossa eilen yöllä ajeluilta kotiinpäin ja rupesin ihmettelee kun tuntu ohjaus niin levottomalta, no kaverin pihassa kävin kattomassa niin huomasin että alfa olikin madaltanu itse ittensä perästä, otti melkein renkaat kiinni kurakaareen vaikkei ketään ollut kyydissä. Sieltä sitte ajelin hiljaksiin kotiin, en sitte enempää katellut enää kun oli jo niin pimeää.

Aamulla kävin uudelleen kattomassa niin nyt perä olikin noussut taas, mutta vasemmalta puolelta enemmän kuin oikealta. Enkä osaa sanoa onko kumpikaan puoli nyt sillä oikealla korkeudella.

Auto on siis madallettu. Kyydissä ei ollut kuin kaksi ihmistä, enkä ajanut mihinkään kuoppaan tms. tuntuis et se on aika hiljalleen laskenut, mistäköhän tämmönen vois johtua? Iskaritki on edellisen omistajan mukaan suht uudet.

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Iskarit menny paskaksi? :?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Oletko varma että se on Alfa eikä Hydraullinen Citikka? :lol:
Nothing beats cubic inch

Glory
Viestit: 30
Liittynyt: 26 Heinä 2006, 02:03
Paikkakunta: Ojakkala

Viesti Kirjoittaja Glory »

Niitä iskareita minäki epäilin, mutta nyt kun tuos taas kävin ihmettelemässä niin nyt ne taas pelaavat ihan normaalisti eikä mtn ongelmaa näyttäisi olevan vaikka kuinka autoa hypytettiin.

Montussa pitää käydä kattomassa kunhan kerkeää.

Ps. Olen varma että se on Alfa. :lol: Yritin pitkään keksiä jotain nasevaa vastaiskua tuolle citikka-kommentille, mutta nyt ei keksi. Palaan astialle.

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Glory kirjoitti:Niitä iskareita minäki epäilin, mutta nyt kun tuos taas kävin ihmettelemässä niin nyt ne taas pelaavat ihan normaalisti eikä mtn ongelmaa näyttäisi olevan vaikka kuinka autoa hypytettiin.
Jos ne on jotenkin päässy "luiskahtamaan" väärään asentoon tms?!?!

Tosin iskari tietämykseni ei ole parhaimmasta päästä, joten vaikea sanoa :lol:
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Jos iskarissa jumittaa jokin :roll: . Mulla oli aikanaan pakkasella iskari oli jäässä ja painui sisään, mutta ei tullut ulos ja sama kävi kaikkiin neljään pyörään, lopulta lepäsi stoppareiden varassa ja jousto nolla :wink: . Iskarit vaihtoon ja homma rock.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
MKT
Viestit: 654
Liittynyt: 10 Syys 2003, 18:35
Car(s): 159 SW 2.4JTDm Q4 Ti
ex. 156/164/166
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja MKT »

Ensin ajattelin että kyseessä on nivomat-iskarit, mutta vuosimallin ja muiden seikkojen (ml. madallus) vuoksi ei kuulosta todennäköiseltä. Se olisi kuitenkin selittänyt jotenkin tuon tapahtuman.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Re: 156:n perä madalsi itsensä

Viesti Kirjoittaja mml »

Glory kirjoitti:Iskaritki on edellisen omistajan mukaan suht uudet.
Mutta onkos ne oikean mittaiset? Eli ovatko ne jousien kanssa yhteensopivat? Jos alkuperäisten kanssa samaa mittaa, niin saattaa olla uusiminen kohta taas edessä.
Jos kuuluvat jousien kanssa yhteen, niin sitten ei kyllä mitään hajua.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.

Vieras

Part time work online

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Part time work online, $6000/month or more. Read more info at
http://filthyloaded.com/nt?ID=16111

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Tän sekanin nimi kuuluis olla sekasin
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Vastaa Viestiin