Yksi kevytmetallivanne on ilmeisesti saanut laakin asfaltin reunasta tai kuopasta ja on lievästi kiero, mahtaako Kouvolan seudulta löytyä pajaa tms., jossa pystytään oikomaan vanteita.
Olen kyllä oikaissut vannetta Kouvolassa Korjalassa siinä punaisessa hallissa. En muista nimeä, mutta se rengas pulju siinä Vianorin vieressä. Kustansi 40€ (muistaakseni) ja ilmeisesti homma onnistui koska renkaan pitämä lievä vou-vou ääni katosi. Sanoi tosin että vaikea oikaista niin pientä poikkeamaa.
Wile E. Coyote kirjoitti:Olen kyllä oikaissut vannetta Kouvolassa Korjalassa siinä punaisessa hallissa. En muista nimeä
Tämä homma piti talven aikana hoitaa, mutta...
Tuolla punaisessa halissa eivät tee enää vannekorjauksia, mutta mainitsivat, että Kotkassa on liike joka tekee, tietäisikö kukaan mikä paja on kyseessä, olisi huomattavasti lähempänä kuin Lappeenranta.
Käytiin kerran oikaisemassa yks vanne tuolla Amfriffilla, jossa oli lommo ulkokehällä. Maalasivat vanteen oionnan jälkeen. Hintaa tuli muistaakseni reilu sata euroa.
pantse kirjoitti:Käytiin kerran oikaisemassa yks vanne tuolla Amfriffilla, jossa oli lommo ulkokehällä. Maalasivat vanteen oionnan jälkeen. Hintaa tuli muistaakseni reilu sata euroa.
Jees, mulla oli lommo sisäkehällä. Maalasivat oikaisukohdan samalla, muistaakseni 50e kuitin kanssa ja 30e ilman kuittia =) L-Weldillä lappeessa siis...
JTD kirjoitti:Järvenpäässä ainakin osataan hinnoitella, siitä plussat heille.
VAIN 150% kalliimpi kuin L-Weld! Eli ei edes kolminkertainen hinta! Ja ihan pokkana!
Mulla maksoi kolmen vanteen oikaisu joista yksi oli saanut tappotuomion kahdella muulla korjaajalla 120 € sis oikaisu ja paikkamaalaus.
Jälki oli todella hyvä, jopa vanhat kanttikosketukset tuli korjattu asamalla!
Kallis on, ehkä... muut eivät olisi oikaisseet sitä yhtä ollenkaan vaan tarjosivat uutta vannetta tilalle -> Amrif oikaisi ja hyvä tuli...
Helsingistä ei kannata oikeen kouvolaa viedä vannetta korjattavaksi kun bensoihin menee toi erotus....
Wile E. Coyote kirjoitti:Olen kyllä oikaissut vannetta Kouvolassa Korjalassa siinä punaisessa hallissa. En muista nimeä
Tämä homma piti talven aikana hoitaa, mutta...
Tuolla punaisessa halissa eivät tee enää vannekorjauksia, mutta mainitsivat, että Kotkassa on liike joka tekee
Punaiseen halliin on lopputalvesta hommattu oikaisukone, joten homma hoituu nyt myös Kouvolassa.
Täältäkin ääni L-Weldille! Ensimmäisellä kerralla oikaisi kolme vannetta odottaessa ja toisella kerralla pelasti kanttikiveen ajetun vanteen täyttöhitsaamalla ja sorvaamalla. Itse pidän tuota jälkimmäistä melkein ihmeenä
willez kirjoitti:Eikä 1.6 75:sessa ole 4x98 jaolla ?
On, ja keskireikä 58,5mm.
hmm,eikö se ole 58,1mm ? Vai onko sillä mitään väliä kumpi on
Etuveto alfoissa on tuo 58,1mm, mutta takavedoissa 58,5mm. Ei sillä muuta väliä kun että muistaa varmistaa vanteita hankkiessa että se keskireikä tosiaan on vähintään sen 58,5mm.
joo okei , vähän off-topiccina mutta pistetää nyt (kun ei jaksa uutta topiccia tehdä) , niin mikä voisi olla kun ajon jälkeen haisee oikeanpuoleisen takarenkaan vieressä bensa ihan h*lvetisti,että missäs bensasuodatin sijaitsee että jos se vuotaa ? Ja onko tankki muovia näissä 155 8-venttiilisissä ?