Ulkona meni mittari pakkasen puolelle ja rupes autosta kytkin luistaan..
Onkohan jäätyny jotakin vai kurja yhteensattuma? En vihtis ruveta kytkinrempaan..
Jos tulee toi kytkinremppa eteen, niin onko se paha tehä ite?
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
En oikeestaan tajua kytkimestä mitään, mutta voisiko huonot kytkin/jarr unesteet aiheuttaa tuommoista . Eli siis nesteissä paljon vettä seassa joka mennyt kohmeeseen.
jep itselläkin oli hieman samaa vikaa, luisti tosin ihan pikkasen vaan, vaihdatin nesteet sitten niin nytten tuntuu todella hyvältä vaihtaa
vaihteetkin menee päälle helvetin hyvin kunhan kone hieman lämpeää, ennen oli hieman raskaampaa vaihtaa
Moista vikaa ei kyllä itselläni ole kummassakaan alfassa ollut mutta molemmissa on taas pakkasilla starttauksen jälkeen ohjaustehostin huutamaan 2-sekuntia 0-5-`C ja viime talvena 15-30-`C noin 30 sekuntia. Itse olen talvellakin antanut autojen lämmitä rauhassa tyhjäkäynnillä että kerkiää tehostimen öljytkin notkistumaan olipa sitten lohkossa tai ei mutta kerkiääpä aamulla keittää ja juoda vielä kaffet auton lämmitessä...Sori tää meni reilusti OT..
Tommosta mäki vähä uumoilin. Onkohan tuo kytkinnesteen vaihto paha homma, siinähän joutuu ilmaamaan jarrutki samalla? Eikös siinä oo jarru-ja kytkinneste samalla järjestelmällä..
Miksi se noin teki? Voiko sen korjata? Miksei??!! No voi &¤¤#¤%¤!!!
Tapsapoika kirjoitti:Tommosta mäki vähä uumoilin. Onkohan tuo kytkinnesteen vaihto paha homma, siinähän joutuu ilmaamaan jarrutki samalla? Eikös siinä oo jarru-ja kytkinneste samalla järjestelmällä..
Ei ole paha homma. Jarru- & kytkinneste on samassa säiliössä =)
Kaveri mukaan avuksi, kytkimen ilmausohjeet: http://members.lycos.co.uk/gazza82/