
No mikä positiivista, hälytin toimii täysin moitteetta

Mikä liitin jäi irti, tai mikä meni rikki?
Valvoja: Moderators
Lukkopellin keskimmäisillä releillä(käynnistyksenesto), ratin ympäristössä(vilkut ja virtalukko), sulakepaneelin alla olevat liittimet(valo-ohjaus), hanskalokeron takana (keskuslukitus), takakontti (peräluukun tunnistin), puhaltimensäätö paneelin alapuoliset näppäimet (peräluukun avaus).Alfistipohjoosesta kirjoitti:Missä kaikkialla kolusitte kun hälyä asensitte?
tarkoitat ilmeisesti nyt juuri niitä lukkopellin keskellä olevia releitä?tarkista ne johdot,jotka on siinä ihan syylärin takana(etupalkin päällä) ne ainakin vaikuttaa tohon ar-controliin yms. kokemusta on
Mistähän tuon saa pdf:nä? Itse ostin pari vuotta takaperin Cardiskin huoltomanuaali-CD:n, joka on todella hankalakäyttöinen muinaisen käyttöliittymän vuoksi, lisäksi kuvat on skanattu suht. huonolla resoluutiolla. Lisäksi etenkin uudemmissa windowseissa tulostus mättää pahasti. PDF-versio tulisi kyllä tarpeeseen!Nelli kirjoitti:En tiedä onko apua, mutta mulla on koneella pdf:nä amerikan version Service Manual, toki se on V6:seen, mutta luulisin että "perussähköt" on samat kun muissakin.
Jos haluat niin voin kyllä sähköpostittaa tuon sähköosion. Siinä on melko hyvät kuvat mitä releitä ja sulakkeita missäkin on.
Kuulostaa aika loogiselta myös. Eikös nuo toimimattomat laitteet ole kaikki semmoisia, jotka vaativat että virrat on avaimesta päällä.Ollie kirjoitti:Moro, mulla oli joskus viime vuosituhannella 164:ssa vastaavanlainen ongelma. Vika oli silloin virtalukon pohjassa.
Tarkistappa, että käyntiasennossa tulee jännite vaaleanpunaiseen ja ruskeaan johtimeen. (Ts. punainen, vaaleanpunainen ja ruskea ovat kytketty yhteen kun avain on käyntiasennossa). Ja että virtalukon johtojen liitin on kunnolla kiinni.
Tuossa mainitsemassani voortissakin oli piuhat kiinni sulakerasian päässä, mutta johto, joka lähti akulta ko. liittimelle hapettunut ja otti kontaktia aina välillä ja välillä ei.Epezi kirjoitti:Maadoituspisteisiin ei tullut koskettua, mutta missäpäin niitä on?
Sulakerasiassa ei tosiaan mikään ollut irti, vähän myös niitä renklasin. Voin huomenna kattella miten ovat sijoittuneet.
Sähkökaavioita kävin kyselemässä autokorjaamosta, eivät anna edes plärättäväksi.