Vuosi on kulunut Hämeenlinnasta pois muuttamisesta ja tuntuu olevan liian pitkä aika. Sain nimittäin miettiä PITKÄÄN että mikä hemmetin asema on Turkuun päin ensimmäinen. Olin ihan varma ettei ennen Renkoa ole mitään, mutta onhan siinä se yksi tosiaan..
Sijainti: Ratasniityn/Moreenin kohdalla vt 10 varrella heti sen nelikaistaisen pätkän jälkeen mäenpäällä vasemmalla.
Alfan kanssa tulee vielä kiire, mutta eiköhän se ajokuntoon saada. Koitetaan ehtiä aamulla paikalle ja hyvällä tuurilla saattaa toi mun Themakin tulla joukon hännille...
prkl.. oli isännän kanssa puhe lähteä kahella autolla .. mutta jää siltikin tänä vuonna väliin.. ( ja on jäänyt kahtena viimeisenäkin vuotena.. aina jotain sattuu just sille viikonlopulle..
Pohjanmaalta tuskin letkaa saadaan aikaiseksi?? Mitenkäs tampereen seudun alfistit? Jos sieltä on väkeä letkassa lähdössä niin voisin tunkea itseni sinne sekaan...
Suba kirjoitti:Do dii, nyt varmistu tulo, elikäs Myllykukolle klo 9.
Hieno homma, saadaan edes jotain letkantynkää. Mä ja V6 ollaan ainakin tulossa letkaan.
Josko JackFry perheineen ehtisi myös myllykukolle niin olishan meitä sitten jo 4 autokuntaa.
JackFry, meilläkin meinaa emäntä ja likka lähteä mukaan. Olen vetänyt ison rastin seinään. Yleensä niitä ei saa mukaan mihinkään auto juttuihin.
Suba kirjoitti:Do dii, nyt varmistu tulo, elikäs Myllykukolle klo 9.
Mihinkäs aikaan Kukon letka on Hyvinkään ABC:n kohdalla? Jos koitan lennosta ehtiä mukaan. Taitaa Tre-HML letka mennä vähän liian aikaisin, ei jaksa herätä vielä silloin.
Suba kirjoitti:Do dii, nyt varmistu tulo, elikäs Myllykukolle klo 9.
Mihinkäs aikaan Kukon letka on Hyvinkään ABC:n kohdalla? Jos koitan lennosta ehtiä mukaan. Taitaa Tre-HML letka mennä vähän liian aikaisin, ei jaksa herätä vielä silloin.
Eiköhän me olla siinä kohtaa olla noin 9.15 jos aikataulussa ollaan.
Kiva trippi. Ylläripylläri myöhästyin Hämeenlinnan letkasta, mutta sain karkurit kiinne muutaman kilsan ennen pelipaikkaa, ja huseerasin Vittorion ja jonkun 156 kuskin ohi pyrkiessäni paikoilleni keulille (joku aakkosjärjestys) Sitten paikalla tuli opittua sellainen fakta että 75 turboissa on vakiona kahta erilaista pakosarjaa. Harva taitaa tämän tietää. Mulla on -86 ja -89 kansissa tuollainen suora malli, ja ilmeisesti vanhemmissa turboissa on yleisesti tuollaista oikeamman pakosarjan näköistä versiosta. Mikä lienee virtausvastus ero näiden kahden välillä onpi jännä kysymys.
Tuli kotiuduttua juuri. PK-seudulta tultiin ihan kivan letkan kanssa. Mahtava keli, mahtavia autoja ja loistoseuraa. Ainut vaan, että kameran muistikortti oli jäänytkin kotiin
Jeps, loisto päivä mukavien ihmisten ja hienojen autojen parissa.
Eipä täälläkään tullut otettua yhtään kuvaa. Se jotenkin vaan aina unohtuu kun on niin paljon katsottavaa ja juteltavaa.
Mukavaa oli kyllä, eikä keli olisi paljoa parempi voinut olla. Kuvia tuli otettua huomattavasti vähemmän kuin oli tarkoitus, kun ei ehtinyt kiesien killittelyltä. Asiaa ei myöskään edesauttanut Suban kiesin luokse tunniksi juuttuminen
Käytyä tuli ja mukavaa oli. Muutaman foorumilaisen bongasin lähinnä auton perusteella ja höpöteltyä tuli. Varsin hienoa alfa kantaa oli tälläkin kertaa mukana. 2600 en ollut ennen livenä nähnytkään.
Oli taas kerran hienoa kalustoa paikalla. Suomen jatkuvasti laajenevasta Ferrari-kannasta ja hienosta säästä huolimatta ei paikalla ollut kuin kaksi autoa. Kertonee jotakin omistajien harrastuneisuudesta? Omaa mieltä lämmitti hienossa kunnossa ollut Ritmo 65L. Sellaisen takapenkillä tuli lapsuudessa vietettyä monia lomareissuja. Hienoa, että joillakin riittää into pitää kunnossa ja entisöidä myös vanhempia käyttöautoja, eikä ainoastaan erikoismalleja. Esim. yhtään Regataa en paikalla nähnyt.
Kerrassaan hieno tapahtuma oli! Rupateltua tuli foorumilta ainakin jeQQn, kumimuumin ja Suban kanssa pitempäänkin. Lisäksi monen monen muun kanssa, kaikkia ei millään ehtinyt tunnistaa, kun juttua piisasi muutenkin.
Autot ja prätkät oli taas kerran upeita, kalustoa oli kaiken lisäksi todellakin laidasta laitaan. Kaikkea löytyi väliltä Lambretta - Ferrari, traktoriakaan unohtamatta. Hieno sää vielä kruunasi nautinnon.
Kirjakaupasta löytyi kotiin viemisiksi Giorgio Nada:n Giulia-kirja. Tätä kirjaa minulle jo hiukan tuolla hehkutettiinkin, eikä syyttä, teos on ihan huippu ja sisältää paljon hienoa ja harvinaista kuvamateriaalia.
Maserateja tais olla 4-5, Ferrareita se samat 2 joka on lähes joka vuosi, Lamborghinejä ei yhtään, De Tomasoja ei yhtään jne.. Silti näille on varattu aina paras paikka vaikka niitä ei yhtään paikalle tule, hiukan outoa. Taitaa olla enempi raha kuin automiehiä? Turussa Ferrareita on jo lähes liikaa
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Kylllä siellä kävijöitä oli ihan riittämiin. Uutuutena oli yksi alfan Mito.
Mielenkiintoinen erikoisuus oli avomallin Punto, jonka perässä oli todella pieni matkailuperävaunu, varsinainen peräpukama. Hyvä jos siihen perävaunuun mahtuu kaksi ihmistä nukkumaan.
Harmi sinänsä ettei noita eksoottosempiä urheiluautoja ollut enempää. Suomen ainoan Murciélago LP640:n omistaja ilmoitteli jo toisaalla ettei pääse tulemaan. Tuo jos mikä olisi ollut kiva nähdä livenä.