Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 09 Helmi 2006, 16:29
- Paikkakunta: Raisio
- Viesti:
Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Ricambi Heikan perinteiset poistopäivät Ruskolla, Turun kupeessa.
Osoite: Sattontie 3, Rusko. Luvassa paljon tarjouksia.
Lisätiedot: Jarkko Heikka, 040- 575 9460 ja http://www.heikka.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Osoite: Sattontie 3, Rusko. Luvassa paljon tarjouksia.
Lisätiedot: Jarkko Heikka, 040- 575 9460 ja http://www.heikka.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Ricambi Heikka
040 - 57 59 460
040 - 57 59 460
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
eiköhän mennä porukalla, siinähän vois ostosten ohella pitää pienen miitin 

- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Tulossa ollaan, hakemaan jakopäänosia ja öljyä
Alfaholismia vuodesta 2001
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Ensi viikonlopun ohjelmassa täälläkin.
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Vois tulla piipahtaa ja hakia gtan osat pois.
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Kiitos kyydityksestä kunnossa olleella jts:sällä, kyllä tuo oma paholainen taitaa olla pahasti tukossa.
Eli se litkuhan oli valve claneria mitä tuonne imusarjaan piti tuupata.
Eli se litkuhan oli valve claneria mitä tuonne imusarjaan piti tuupata.
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
No niin, nyt oli hienot rautalankaohjeet 

Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
No niin, purkki haettu.
Varmuuden vuoksi vielä nuo oikeat ohjeet, muuten menee muistikuvan mukaan
Varmuuden vuoksi vielä nuo oikeat ohjeet, muuten menee muistikuvan mukaan

- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
tuloksia odotellessa 

Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Menee viikonloppuun silloin on LCF kokous Tapparalandiassa, ja tullessa sieltä tuon voisi tehdä ja vaihtaa öljyt myrkytyksen jälkeen, niin on paikat kuumana.
Onhan niillä jo 2500 km ajettukin.
Eikös tuo kumminkin kuumaan koneeseen ole parempi tehdä?
Eli suihkutukset 10 s jaksoissa ja käyttöä välillä 30s.
Eikö mitensemeni....
Onhan niillä jo 2500 km ajettukin.
Eikös tuo kumminkin kuumaan koneeseen ole parempi tehdä?
Eli suihkutukset 10 s jaksoissa ja käyttöä välillä 30s.
Eikö mitensemeni....
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
juu, lämpimänä tiätysti. Etkös saanut ohjeen mukaan. Tein muuten tuollaisen monimutkaisen työkalun avuksi

Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Ei tullut mitään lapuntynkää mukana.
Eli kolmannes potusta tuolla jaksotuksella, ja sitten vartin huilaus, ja uudelleen.
Sitten kun koko pottu on mennyt, 20 minsaa tyhjäkäyntiä.
Eikös se näin ollut.
Eli kolmannes potusta tuolla jaksotuksella, ja sitten vartin huilaus, ja uudelleen.
Sitten kun koko pottu on mennyt, 20 minsaa tyhjäkäyntiä.
Eikös se näin ollut.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
no ei tullu mullekaan mitään lappua, eikä olleet öljytkään mitään vanhoja myöskään. Öljynvaihto osu muuten hyvin, ilman vaihtoa kun olis joutunu lisäämään
Kyllä se noin suurinpiirtein meni. Sitten kun koko pottu menny, niin voi pitää hiukan pidemmäkin aikaa sammuksissa (ei kuitenkaan yli tuntia) ennen sitä tyhjäkäyttöä.
Näin muistelisin siinä vilaukselta näkemässäni ohjeessa lukeneen.

Kyllä se noin suurinpiirtein meni. Sitten kun koko pottu menny, niin voi pitää hiukan pidemmäkin aikaa sammuksissa (ei kuitenkaan yli tuntia) ennen sitä tyhjäkäyttöä.
Näin muistelisin siinä vilaukselta näkemässäni ohjeessa lukeneen.
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Tämä nyt varmaan on edelleen täysin väärässä ketjussa, mutta myrkytys on tehty, ja muutos havaittu.
Olisinpas halunnut nähdä sen perässäroikkujan ilmeen kun kakkosella ekakertaa avasin hanat ....
Jeesus että sitä mustaa? (kaikenväristä) savua oli maailma täynnä.
Keskialue on varsin käyttökelpoinen rekisteri nykyään, toki vasta muutama kymmenen kilsaa ajettu.
Rykimisetkin poistuivat tuolla lämmittely lenkillä, kun ei meinannut alussa päästä yli 5000 lainkaan....
Olisinpas halunnut nähdä sen perässäroikkujan ilmeen kun kakkosella ekakertaa avasin hanat ....
Jeesus että sitä mustaa? (kaikenväristä) savua oli maailma täynnä.

Keskialue on varsin käyttökelpoinen rekisteri nykyään, toki vasta muutama kymmenen kilsaa ajettu.
Rykimisetkin poistuivat tuolla lämmittely lenkillä, kun ei meinannut alussa päästä yli 5000 lainkaan....
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
No kyllä siellä sitten jotain jossakin oli, ei siis ollut turha homma. Tuliko vikakoodeja ja resetoitko? Mulla kans vähän ökkötteli testilenkillä, mutta ei enään resetoinnin jälkeen.
Juu, Jattorio Vino laittaa meitin kyllä pian osastolle bänni.
Juu, Jattorio Vino laittaa meitin kyllä pian osastolle bänni.

Re: Varaosapäivä 6.4.2013 klo 11 - 15 Rusko
Jattooria vinottaa....
Mutta nollasin tuon P0420.n, ennen testilenkkiä ja resetoittin sen ja sitten ajoon.
Voisi koittaa uudelleen tuota resetointia nyt kun tuntuu muuten pelittävän.
Alakierroksilla ei samanlaista höyrykonevääntöä ole, mutta muuten on paljon pirteämpi.
Kokeillaanpa tuota, saapi nähdä nuo vikakoodit samalla, ihmettelen jos niitä ei ole, oli sitä savua senverta.
Mutta nollasin tuon P0420.n, ennen testilenkkiä ja resetoittin sen ja sitten ajoon.
Voisi koittaa uudelleen tuota resetointia nyt kun tuntuu muuten pelittävän.
Alakierroksilla ei samanlaista höyrykonevääntöä ole, mutta muuten on paljon pirteämpi.
Kokeillaanpa tuota, saapi nähdä nuo vikakoodit samalla, ihmettelen jos niitä ei ole, oli sitä savua senverta.