Kaikille vapaa yleisötapahtuma la klo 11-16. Iltatilaisuus ja sen yhteydessä ajettava ajonäytös on RSVP.
Hyvä mieli ja hymy mukaan..

-J
Paikalla ja ajonäytöksessä mm. Audi quattro, Renault Maxi Turbo, MG Rover 6RV4, Toyota Celica TCT Turbo...Pele kirjoitti:^ No sitten ei hätiä. Voidaan jättää sateenvarjot ihan suosiolla kotiin.![]()
Voiko antaa tässä vaiheessa mitään vihiä minkälaista Group B - kalustoa on paikalla?
Tuon aiemman infoviesti lopussa; Kankkusen osoitteen loppuun .com, eikä .fi
Hienoa! Kaikki videomateriaali on muuten tervetullut tapahtuma koosteeseen..Pele kirjoitti:Hyvältä näyttää sääennuste.![]()
Tulossa ollaan. Kamera latauksessa, muistikortti tyhjätty.
Kiitos,Pele kirjoitti:Kuvia: http://deltateam.kuvat.fi/kuvat/URHEILU ... 29.8.2015/
KJS kirjoitti:Tuli käytyä paikalla. Paljon hienoa kalustoa nähtävillä. B-ruhmäläiset oli kuitenkin pienoinen pettymys, koska oletin, että kun Kankkunen on paikalla, niin paikalla olisi ollut myös hänen omistuksessaan olevaa kalustoa, mutta muuten erittäin hieno tapahtuma erittäin hienoissa puitteissa.
Töttis, onko sulla orkkis takavalot tallessa ja minkä kuntoiset ne on. Saattaisin olla kiinnostunut.
Eikä niin pienoinenkaan, paikalla peräti 2kpl (vai oliko se Lada B-ryhmäläinen myös?) AITOA B-ryhmän rallipeliä.KJS kirjoitti:B-ruhmäläiset oli kuitenkin pienoinen pettymys, koska oletin, että kun Kankkunen on paikalla, niin paikalla olisi ollut myös hänen omistuksessaan olevaa kalustoa, mutta muuten erittäin hieno tapahtuma erittäin hienoissa puitteissa.
sämpy kirjoitti:Juu Delta S4 kiilsi verkkokalvoilla tuonne kirmatessa..harmin paikka.. mutta en valita varsinaista pihan tarjontaa sikäli, että Citroen SM peräti 8kpl hienossa rivistössä, josta sai upeita kuvia! Takapihalla oli runsaasti hienoa ja erikoistakin kalustoa, olin juuri aamulla katsonut XK120 videon nettilehdestä joten osuipa sopivasti paikalle. Enkä ollut TVR Gerberaa nähnyt koskaan livenä. Enpä hokannut mistä ovi aukeaa, kunnes katsoin aamulla Wheeler Dealersin TVR jakson uusintana.
Vaan voisin valittaa harrasteparkista. Olikos ainoa Zeta pihalla ollut esittelykappale? Missä muut urheilunissanit? Missä oli kaikki urheilufiatit ja alfat??
Kevään arjen klassikoissa oli enemmän Spidereita ja Ferrareita (!!ARGH!!) yleisön puolesta kuin täällä. Täällä vuorostaan oli 2 Ladaa (), mutta ei yhtään 124 Spideria ainakaan minun aikanani. Nyt hei aktivoitukaa paremmin!! Missä murtsikat ja vanhat Alfa Spiderit, Alfetta GTV:t sun muut?
10 niitä taisi lopulta olla. Huikea linja, harvoin noita näkee yksittäinkään.sämpy kirjoitti:Citroen SM peräti 8kpl hienossa rivistössä, josta sai upeita kuvia!
Pakko korjata, se on Cerbera :lDsämpy kirjoitti:Enkä ollut TVR Gerberaa nähnyt koskaan livenä.
Vastaus kysymykseesi: Oli,alkuperältään pääkonttorin puolen tehdaspeli, joka oli varta vasten käytetty leimallakin tilaisuutta varten ensi kertaa moneen vuoteen-tinkejm kirjoitti:Eikä niin pienoinenkaan, paikalla peräti 2kpl (vai oliko se Lada B-ryhmäläinen myös?) AITOA B-ryhmän rallipeliäKJS kirjoitti:B-ruhmäläiset oli kuitenkin pienoinen pettymys, koska oletin, että kun Kankkunen on paikalla, niin paikalla olisi ollut myös hänen omistuksessaan olevaa kalustoa, mutta muuten erittäin hieno tapahtuma erittäin hienoissa puitteissa.
Minä harmittelin myös mahlan ja roskien määrää Jagen päällä, kun oli lehmuksen alla parkissa päivän. Tallilla kun ei ole vesipistettä, niin märällä säämiskällä ensin liotin mahlan ja mikrokuituliinalla kuivaus. Ainakin hieman väsyneenä näytti lähtevän tuoreeltaan. Pinnassa tosin kaksi kerrosta Simonizin keltaista Carnabuta, joten ei se lika hirveän tiukkaan taida tarttuakaan.sämpy kirjoitti:Puukujalle parkkeeranneet saikin kotitehtäviä mahlapisaroiden poiston merkeissä. Voip lähteä kun heti poistaa, mutta auta armias niitä jotka ei sitä heti tee..
Hmm... En oikein usko tuohon ensimmäiseen teoriaan. Bertone coupea juhlittiin vuonna 2013 ja sillä perusteelle niitä otettiin paraatipaikalle (missä oli myös Montreal). Kun alueelta löytyi sitten vielä lisää niin sinne saatiin mahtumaan lisää klassikko Alfoja. On tietysti todella ikävää jos ko. tilanteesta jäi jollekin hiertymiä. Seuraavana vuonna Alfoja oli kuitenkin ihan normaalisti. Tälle vuodelle oli ilmoittautunut Giulietta Spider(eitä), mutta eivät tulleet paikalle. Ehkä syynä oli ukkoskuuroennuste?Juhako kirjoitti:Olisko syy vähäiseen Alfa osanottoon, että joku vuosi sitten portilla valikoitiin sisälle pääsijät tarkalla kammalla ja jollakin itselle tuntemattomalla perusteella. Itselle jäi tilanteesta vähän outo feelis.
Vai olisko niin, että vanhat Alfat ei vaan lähtenyt käyntiin enään näin syksyllä.![]()
Itse en vaan kerennyt edes katsemaan, kun noita syyskesän rientoja pukkaa joka suunnasta.
S1:n kanssa säätö loppui vasta pe iltapäivällä. Toivottavasti uskot että tässä oltiin kyllä ihan vilpittömällä mielellä liikenteessä. Voit uskoa että tapahtumaa edeltäneet päivät olivat melkoisen haastavia noin järjestäjänkin näkökulmasta, kun tulossa olevien autojen suhteen alkoi tulla haasteita oikealta ja vasemmalta. Yhteen tehtiin vielä kannentiiviisteen vaihtoa pe/la yönä, kunnes aamulla paljastui, että kansi oli halki..tinkejm kirjoitti:No juu, MG Metro 6R4:n siviiliversio toki on aito B-ryhmäläinen vaikka ei mikään ralliversio ollutkaan.
Mitä pettymykseen tulee niin kyllä kieltämättä hieman kalsea maku jäi varsinkin kun juuri edellisviikonloppuna järjestäjän edustaja vakuutteli paikalle saapuvaa kalustoa, mm Audi S1:n paikalla oloa vakuuteltiin..
No, Viitalan ja kumppaneiden kanssa jutustelu pelasti paljon, todella asiallista porukkaa
Iltajuhla (Kankkusen jutut ja näytösajo kiinnosti) päätettiin kuitenkin jättää mainituista syistä väliin.
Ymmärtääkseni tehtaan rata-autoksi tekemä pirssi.sämpy kirjoitti:
Kummastelin keskialueella ollutta kapeakylkistä coupequattroa, näkyi olevan mekaanikkojen aikoinaan kyhäämä oma pirssi?