Sivu 3/8

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 01 Kesä 2015, 21:51
Kirjoittaja Poksu
Ei mitään sisäpiirijuttuja. Ollaan vaan muutamana vuonna menty sillä porukalla, joka on jäänyt radalle tapahtuman loppuun saakka.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 01 Kesä 2015, 22:04
Kirjoittaja Eero
Sape kirjoitti:
JPeltola kirjoitti:Eero lyö kyllä komeasti kiilan uudempien 3.2:n väliin 8v tessulla!
Kyllä! Noilla tehoilla ei varmaan enää montaa kymmenystä ole varaa nipistää kierrosajasta.

Melko V6 painotteinen cuppi näytti olevan. Eero ja stoichiometric oli ainoat 4-koneisella autolla ajavat, loput 16 autoa oli V6:sia :lol:
Juu tiukkaa on tuosta parantaminen näillä käsillä ja auton tehoilla. Melko tiukkaa vääntöä oli muutenkin kun viisi kuskia mahtui sekunnin sisään.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 01 Kesä 2015, 22:37
Kirjoittaja koska
Savo kirjoitti:Nii, joo ja se 159 3,2:ko on toivottoman hidas laiva?
Näyttää sen malmikasankin saavan kivasti mutkiin taittumaan :D Federalin ratakumit tosin jättävät aika paljon toivomisen varaa... edessä kuluu lähinnä renkaan kyljissä olevat tekstit millä paineilla vain, eikä pitokaan päätä huimaa. Ja kuten kuvistakin näkyy, on tuo vakioalusta ehkä aavistuksen löysähkö. Tärkeintä kuitenkin, että kivaa on :D

Kiitos taas kaikille järjestäjille, kuvaajille sekä kanssaosallistujille!

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 01 Kesä 2015, 22:56
Kirjoittaja Gasolina
Juhako kirjoitti:Kuvia ja anteeksi kun kamera oli valinnut vain kellastuneita Alfoja.
Kellastuneet Alfat on parhaita :) Keltaisessa Giuliassa magnesium vanteet. Olisi kyllä pitänyt itsekin lähteä..

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 08:00
Kirjoittaja palkus
Sape kirjoitti:Melko V6 painotteinen cuppi näytti olevan. Eero ja stoichiometric oli ainoat 4-koneisella autolla ajavat, loput 16 autoa oli V6:sia :lol:
Kyllä, imperiumin vastaisku. Eero oli kyllä hyvä Jedi ja minä ilmeisesti sitten se chewbacca.

:lol:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 08:08
Kirjoittaja Hepa
^^Hienoja kuvia Juha! Meni itseltä ihan ohi koko ratapäivä. Keltainen Giulia on kyllä hieno. TS-näytti olevan nokalla, mutta kuvassa ei näkynyt oliko kaasareilla vai ruiskulla.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 08:56
Kirjoittaja V6
kaasareilla

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 09:35
Kirjoittaja Hepa
^Aina vaan paranee. Olisi kyllä ollut mielenkiintoista ihmetellä tuota. Ja kiitos V6 sinullekin kuvista.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 11:19
Kirjoittaja Tiige
Polforea saanut näköjään ikuistettua tuon meikäläisen cup-kierroksen maalintulon. :mrgreen: Normaali lähestyminen pääsuoran mutkaan. Ja Cup-kierroksen maalintulo. :shock: Sen lisäksi että on aika kuumottavaa ajaa sladissa tuossa mutkassa niin ei se varmasti ole myöskään nopein mahdollinen tapa edetä. :lol:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 13:40
Kirjoittaja JPeltola
Pelasiko keltainen Giulia hyvin? Vaikuttiko kuljettaja tyytyväiseltä?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 14:13
Kirjoittaja JaRoDD
Sain hevoskuurin antibioottia työterveyslääkäriltä, keuhkoissa muhii joku basilli.

Saako lääkärintodistuksella kierrosaikaan kompensaatioita? :mrgreen:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 18:46
Kirjoittaja GrandRomeo
JPeltola kirjoitti:Pelasiko keltainen Giulia hyvin? Vaikuttiko kuljettaja tyytyväiseltä?
Tyytyväinen täytyy olla. Ensimmäinen koeajo, jos kotipihassa siirtelyä ei lasketa mukaan. Kerran lähti virranjakajan pyörijä irti suolenkillä. Siitä se hinauskeikka. Suuttimia vähän lainailtiin kaverilta. Laihalle jäi varmuudella vieläkin. 2004 vuoden videossa oli muuten vakiojouset , ja vakaajatanko. Nyt alkoi 105 sarjaan tottuneelle kuskille alusta tuntua jäätyneeltä kivireeltä.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 20:52
Kirjoittaja JPeltola
Millainen alusta siinä nyt on?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 21:37
Kirjoittaja Eero
GrandRomeo kirjoitti:
JPeltola kirjoitti:Pelasiko keltainen Giulia hyvin? Vaikuttiko kuljettaja tyytyväiseltä?
Tyytyväinen täytyy olla. Ensimmäinen koeajo, jos kotipihassa siirtelyä ei lasketa mukaan. Kerran lähti virranjakajan pyörijä irti suolenkillä. Siitä se hinauskeikka. Suuttimia vähän lainailtiin kaverilta. Laihalle jäi varmuudella vieläkin. 2004 vuoden videossa oli muuten vakiojouset , ja vakaajatanko. Nyt alkoi 105 sarjaan tottuneelle kuskille alusta tuntua jäätyneeltä kivireeltä.
Tämä on kyllä erittäin komea Giulia. Minkä jakaja siinä on?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 21:54
Kirjoittaja willez
stoichiometric kirjoitti:
Sape kirjoitti:Melko V6 painotteinen cuppi näytti olevan. Eero ja stoichiometric oli ainoat 4-koneisella autolla ajavat, loput 16 autoa oli V6:sia :lol:
Kyllä, imperiumin vastaisku. Eero oli kyllä hyvä Jedi ja minä ilmeisesti sitten se chewbacca.

:lol:
:lol: "Rivimiehet" näyttää kaapinpaikkaa
Tiige kirjoitti:Sen lisäksi että on aika kuumottavaa ajaa sladissa tuossa mutkassa :lol:
Samat fiilikset,ei vielä kertaakaan oo uskaltanu vetää tornin mutkaa (siis pääsuoran mutkaa) kaasu pohjassa :oops: Kylkimyyryssä se menee aika pahasti joo :-D

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 02 Kesä 2015, 22:20
Kirjoittaja GrandRomeo
JPeltola kirjoitti:Millainen alusta siinä nyt on?
Engelsmannien n.60mm standardista madaltava "full race kit" . Etuvakaaja 29mm. Takavakaaja pois. Olka-akselit 20mm std. korkeammat, ja säädettävät ylätukivarret. Keltaiset Konit. ym. pientä, eli 105 perusparannus setti.
Virranjakajan perusrunko on vanha tuttu Bosch JF4. Sisälle on tungettu toiset kärjet. Välilaipalla on runkoon istutettu Nissan 200 SX:n jakajan kansi. Tietysti myös pyörijä on samasta Nissanista. (Onneksi sentään kannen sisäpuolella lukee Made in Italy)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 09:16
Kirjoittaja Xehpuk
Viikko on jo puolivälissä, mutta en vieläkään ole päässyt yli siitä, miten vikkelästi tuo pläski 159 perhefarkku on kiertänyt radan. Luulin 159:ää täysin toivottomaksi ratapäiväpeliksi massansa vuoksi. Oliko nelivedosta apua vai haittaa? Onko joku testannut TBi-koneista 159:ää Ahvenistolla?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 09:36
Kirjoittaja palkus
Kyllä 159 tuntuu menevän. Naistenlehden (tm) kierrosaikapankissa on 1:44,5, joten siihenkin verrattuna kova aika.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 11:05
Kirjoittaja Tiige
Xehpuk kirjoitti:Viikko on jo puolivälissä, mutta en vieläkään ole päässyt yli siitä, miten vikkelästi tuo pläski 159 perhefarkku on kiertänyt radan. Luulin 159:ää täysin toivottomaksi ratapäiväpeliksi massansa vuoksi. Oliko nelivedosta apua vai haittaa? Onko joku testannut TBi-koneista 159:ää Ahvenistolla?
Onhan sitä voinut hämmästelllä koko talven kun viime syksynä se meni vielä 6 sadasosaa vikkelämmin. :lol: Kyllähän se näin on meidän karkeloissa että kuskilla on se suurin merkitys. Enemmän joutuu ite hämmästelemään sitä miten kovaa Eero kitkee 75 tessulla. :roll:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 12:01
Kirjoittaja ragazza
Lyhyitä (ja hiukan täriseviäkin) videoklippejä löytyy seuraavista autoista:
156 (JMC-)
GTV6 (EMP-)
156 GTA (CSF-)
MiTo (UJF-)
GTV6 (ONK-)
147 GTA (ESY-)
159 (BPH-)
156 GTA (YHJ-)

Jos kiinnostaa saada omalle koneelle, niin olkaa yhteydessä :)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 15:57
Kirjoittaja Gasolina
GrandRomeo kirjoitti:
JPeltola kirjoitti:Millainen alusta siinä nyt on?
Engelsmannien n.60mm standardista madaltava "full race kit" . Etuvakaaja 29mm. Takavakaaja pois. Olka-akselit 20mm std. korkeammat, ja säädettävät ylätukivarret. Keltaiset Konit. ym. pientä, eli 105 perusparannus setti.
Virranjakajan perusrunko on vanha tuttu Bosch JF4. Sisälle on tungettu toiset kärjet. Välilaipalla on runkoon istutettu Nissan 200 SX:n jakajan kansi. Tietysti myös pyörijä on samasta Nissanista. (Onneksi sentään kannen sisäpuolella lukee Made in Italy)
Hieno auto :) Onko korkeat olka-akselit valmiina saatavana jossain vai onko ne vakiot+ "knuckle riser"? Hienoa rakentelua jakajan kanssa, ennakkokäyrä lienee myös muokattu. Jossain spica-ruiskullisissa autoissa on ollut Marellin jakajaa jossa kahdet kärjet. Tästä autosta pitäisi ehdottomasti olla oma projektiketju foorumilla ;)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 19:02
Kirjoittaja Gasket
Harmittaa kun en paikalle nyt päässyt.

Kiinnostaisi kyllä lueskella tuosta Giuliasta enempikin. Otettiinko yhtään totisempaa kierrosta, että mihin aikoihin radan ehti ympäri?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 19:25
Kirjoittaja RIPA
Itsehän en paikalla ollut, mutta onneksi "hovikuvaaja" Tero Niemistö oli ja antoi luvan kuvien jakamiseen

http://www.senna.galleria.fi/kuvat/

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 03 Kesä 2015, 23:20
Kirjoittaja koska
Tiige kirjoitti:
Xehpuk kirjoitti:Viikko on jo puolivälissä, mutta en vieläkään ole päässyt yli siitä, miten vikkelästi tuo pläski 159 perhefarkku on kiertänyt radan. Luulin 159:ää täysin toivottomaksi ratapäiväpeliksi massansa vuoksi. Oliko nelivedosta apua vai haittaa? Onko joku testannut TBi-koneista 159:ää Ahvenistolla?
Onhan sitä voinut hämmästelllä koko talven kun viime syksynä se meni vielä 6 sadasosaa vikkelämmin. :lol: Kyllähän se näin on meidän karkeloissa että kuskilla on se suurin merkitys. Enemmän joutuu ite hämmästelemään sitä miten kovaa Eero kitkee 75 tessulla. :roll:
Joku on lukenut tulokset tarkkaan :-D Pitäis kyllä saada se aika sinne 1.38 puolelle jollain... Itellä toi nelikko ainakin toimii hyvin radalla. Varsinkin hitaista mutkista voi runtata aika huoletta ulos. Etuvetoisten kanssa mulla on aina ollut hieman vaikeaa löytää yhteistä kieltä...

Eeron kohdalla täytyy kyllä nostaa hattua!

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 04 Kesä 2015, 09:38
Kirjoittaja Brahe
Nyt se on valmis ja tubessa; koostevideoni viimeisimmältä ratapäivältä Ahvenistolla. Tällä kertaa aika reippaasti matskua muidenkin autoista :) Kokonaisuudessaan materiaalia oli n. 3,5h, lopulliseen videoon jäi puolisen tuntia. Pääasiassa tuotos on kronologisessa järjestyksessä, ja ääniraitana toimii Alfat, eli en alkanut nyt kaivelemaan tuonne mitään mjuusikkia taustoille.

Kiitokset Willezille matskusta missä itse "kuvausautokin" pääsee esiin!

https://youtu.be/UxEclV133t4

Ja jos pidätte ja haluatte näitä ratapäiviltä jatkossakin niin tilatkaa/tykätkää pätkää tubessakin, kiitos! Tähän kuitenkin meni aikalailla aikaa ja vaivaa, ja vaikka tekeminen onkin kivaa, niin jos näistä ei kukaan muu ole kiinnostunut kuin allekirjoittanut niin eipä sitä ehkä viitsi silputa tuntikausia matskua ihan vaan itseään varten ;)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 04 Kesä 2015, 13:30
Kirjoittaja JaniW
^Hieno pätkä!

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 04 Kesä 2015, 20:05
Kirjoittaja willez
Juu,matskua ainakin riittävästi ! Parhaat oli nuo alfa cup-kierroksen pätkät joissa ohiajoja yms.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 05 Kesä 2015, 22:36
Kirjoittaja Brahe
willez kirjoitti:Juu,matskua ainakin riittävästi ! Parhaat oli nuo alfa cup-kierroksen pätkät joissa ohiajoja yms.
Joo, täytynee ens kerralla piilotella kameraa enempi pitkin rataa paikkaa vaihdellen. Alastarolla ei tosin taida olla paljon mahdollisuuksia kameran piiloteteluun rata-alueella mutta Apparalla sitten taas :)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 11:08
Kirjoittaja JaRoDD
Alunperin oli aikomus ihan ihan etuunkäteenkin kysellä, mutta se sitten kiireessä jäi... Mulla oli poika (täyttää vasta 3) kyydissä hitaalla vuorolla. Ihan vartavasten hommattiin kypäräkin, pääsee vähän käymään radalla ja mökillä mönkijän kyytiin viemään roskat. Onko säännöissä tai jollain muuten sitä vastaan jotain, että noin pieni pääsee käymään apukuskina hitaalla vuorolla?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 12:26
Kirjoittaja silverine
^ Ei taida säännöt kieltää muksujen kyydittämistä.. :)
Ja olihan eräässä GTA:ssa kyyditettävänä myös yksi viimeisillään raskaana oleva nais-Alfisti joten
tuskin on syytä ruveta toisten mielihaluja säännöstelemään. :P

nimim. "tarpeeksi sääntöjä muutenkin tässä valtiossa"

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 13:18
Kirjoittaja Alfissimo
Sekaan vaan. Omat on olleet n.4v kummatkin ekan kerran ratakyydissä hitaalla vuorolla. Sunnuntaina omat "vinkuivat" radalle, mutta pidin pääni aiemmin mainitun ratakirouksen johdosta. Vesamaan:n kyydissä päästiin vähän kurvia maistelemaan, niin oli ipanatkin hetken aikaa tyytyväisiä.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 06 Kesä 2015, 19:43
Kirjoittaja h_lauri
Xehpuk kirjoitti:Viikko on jo puolivälissä, mutta en vieläkään ole päässyt yli siitä, miten vikkelästi tuo pläski 159 perhefarkku on kiertänyt radan. Luulin 159:ää täysin toivottomaksi ratapäiväpeliksi massansa vuoksi. Oliko nelivedosta apua vai haittaa? Onko joku testannut TBi-koneista 159:ää Ahvenistolla?
Minä olen. Siellä ei pelottanut, Bikerniekessä kyllä. Juu ajoista en sano mitään, vissiin meni tunti/kierros.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 01:19
Kirjoittaja AuliJ
Kiitos myös omasta puolestani kaikille mukavasta Ahvenisto-päivästä! :mrgreen: Tällä kertaa en uskaltanut osallistua kuin hitaaseen ajoon, kun oli tuo ylimääräinen "apukuljettaja" mukana... No ehkä sitten syksyllä, jos pääsisin taas kokeilemaan oman cup-aikaani parantamista... 8)
silverine kirjoitti: Ja olihan eräässä GTA:ssa kyyditettävänä myös yksi viimeisillään raskaana oleva nais-Alfisti joten
tuskin on syytä ruveta toisten mielihaluja säännöstelemään. :P
Kiitos Keltsille, että päästiin vähän kokeilemaan suurempiakin G-voimia! Kyllä siinä tuntui olevan "apukuljettajalla" ihmettelemistä... :crazyeyes:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 07:53
Kirjoittaja h_lauri
JaRoDD kirjoitti:Alunperin oli aikomus ihan ihan etuunkäteenkin kysellä, mutta se sitten kiireessä jäi... Mulla oli poika (täyttää vasta 3) kyydissä hitaalla vuorolla. Ihan vartavasten hommattiin kypäräkin, pääsee vähän käymään radalla ja mökillä mönkijän kyytiin viemään roskat. Onko säännöissä tai jollain muuten sitä vastaan jotain, että noin pieni pääsee käymään apukuskina hitaalla vuorolla?
Pitääkö hitaallakin vuorolla käyttää nykyään kypärää?

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 11:38
Kirjoittaja JaRoDD
h_lauri kirjoitti:
JaRoDD kirjoitti:Alunperin oli aikomus ihan ihan etuunkäteenkin kysellä, mutta se sitten kiireessä jäi... Mulla oli poika (täyttää vasta 3) kyydissä hitaalla vuorolla. Ihan vartavasten hommattiin kypäräkin, pääsee vähän käymään radalla ja mökillä mönkijän kyytiin viemään roskat. Onko säännöissä tai jollain muuten sitä vastaan jotain, että noin pieni pääsee käymään apukuskina hitaalla vuorolla?
Pitääkö hitaallakin vuorolla käyttää nykyään kypärää?
En pidä sitä isona vahinkoja että vaille kolme vuotiaalla on radalla kypärä päässä... Vaikka pelashan se Gretzkykin ilman kypärää ;-)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 12:00
Kirjoittaja m.sa
Lasten niskat on vain niin heikot suhteessa pään painoon että kypärästä voi olla jopa haittaa, riippuen tietysti mihin mahdollinen isku onnettomuustilanteessa tulee. Esim. muistelen, että oli jopa laissa olleen että alle 12v lapsella ei tarvinnut olla kypärää jos vei moottoripyörällä tms. En tiedä mikä on nykytilanne.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 12:02
Kirjoittaja Aquatica
Siinä pitää valita katkennut niska (=halvaantuminen/kuolema) tai murskaantunut kallo (=halvaantuminen/kuolema) välillä, ehkä?
Mistään mitään tietämättä, kypärä lisää niskan kuormitusta heilumisesta, heilahduksista ja etenkin äkkiliikkeistä....

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 12:16
Kirjoittaja h_lauri
Hauskintahan tässä oli, kun heti kirjotettuani muistin jonkun apukuskin tukan hulmunneen vaimeasti keltaisessa spaiderissa. Mullekin sanottiin autokoulussa, että johonkin ikään saakka pottaa ei tarvittaisi.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 08 Kesä 2015, 13:51
Kirjoittaja -HH-
Junnujen kanssa kypärän kanssa kannattaa käyttää niskatukea, ja toki kypäräksi kannattaa katsoa mahd.kevyt. Moottoripyöräpuolella niihin oli ainakin aikoinaan kohtuullisesti tarjontaa, ja nykyään kartingpuolellakin on paremmin CMR-luokituksen myötä noita lapsille tarkoitettuja kevyempiä kypäriä. Mutta tosiaan se niskatuki noille kersoille ehdottomasti.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 17 Kesä 2015, 18:24
Kirjoittaja palkus
Gff-ahveniston valmistautuminen alko jo. Panin r888 munkit alle pyörimään väärinpäin, josko vähän tasaantuisivat. :-D Kohtuu julmaa kyytiä. :-D

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 17 Kesä 2015, 20:08
Kirjoittaja jaacco
Juhako kirjoitti:Ajamisten osalta ei näytä hyvältä gff:n Ahvenistokin taitaa jäädä väliin.
pöh, tuu näyttään bemmille närhen munat.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 24 Kesä 2015, 14:53
Kirjoittaja Keltsi
Tarkoitus olisi mennä ajamaan loppuun viimeinen pari T1R:iä ja opettelemaan pitkäkaton metkuja. Tosin jostain pitäisi keksiä uusia renkaita loppuja kolmea CARF:n ratapäivää varten... Mikäli joulupukkia ei näin kesäaikaan näy tallilla tuomassa lahjoja, niin saattaa tämän kesän rata-ajot GTA:lla jäädä tähän kertaan :(

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 20:38
Kirjoittaja h_lauri
Näköjään mä oon huomenna apparan varikolla. Onk muita viime hetken lähtijöitä? Starttaan noin 11.30 Pitäjänmäeltä. Geneveriä meinasin tuupata Goodmanissa, ellei tule mutkia matkaan.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 20:46
Kirjoittaja Tiige
Just laitoin sliksit alle joten täytyy se tulla huomenna rankomaan GT:tä apparalle. 8)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 26 Kesä 2015, 22:28
Kirjoittaja palkus
^vastaavasti otin sliksit pois alta ja siviilit alle. Luvannu kosteita kelejä.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 08:12
Kirjoittaja JontteB
Taidan tulla varikolle ihmettelemään.

Jontte

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 18:53
Kirjoittaja h_lauri
Ainakin keltainen spaikku oli siellä, istuin kahvilassa kun se poistui. 1100:n vahtikoira oli söde. Ja tua noi, olik joku PakuRadalle.com menossa? :shock:

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:26
Kirjoittaja Tiige
^Oli kai siellä jokunen ei pakukin. :lol:

Kivaa oli. Auto toimi hyvin ja kuskikin jotenkuten. Porukkaa oli paljon eikä vettäkään satanut.

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:42
Kirjoittaja h_lauri
Porukat käski kiitellä Berlinaa seurasta. :)

Re: 2015 ratapäivät

Lähetetty: 27 Kesä 2015, 21:53
Kirjoittaja Guenevere
Töiden jälkeen piipahdin, kivaa oli :D kiitos myös Tiiriön miitistä ratapäivän päätteeksi. 8)