


^ Siihen nähden, aika rennosti Gasolina jutteli kanssani. Toki turvallisen etäisyyden päästä.


Puusilmä tosiaan, mutta pitäähän ne potentiaaliset ostovaihtoehdot kartoittaa hyvinAlfissimo kirjoitti:Eiköhän Aqun autostakin löydy kuva, kun niitä enemmän näkyville tulee. Olihan mm. Jame minunkin kulkineesta ottanut kuvan, selkeästi jopa tarkoituksella.
Tuohan näyttää kuvissa ihan ryhdikkäältä, vaikka omaansa aina hieman kriittisesti katseleekin.
Edit: Puusilmä minä, sehän olikin näemmä Aqun omassa kansiossa kuva omastani, eikä Jamen...
Tarkalleen ottaen Lancia on kylläkin Pininfarinan designia, ja Zagato toimi ainoastaan valmistajana - tehtaalta toimitettiin Coupe-mallit Zagatolle, joka teki niistä Spidereitä. Ison veden tällä puolella malli tunnetaankin Beta Spiderinä, mutta jenkkilässä arvelitiin Zagaton kuulostavan myyvemmältä ja malli uudelleen nimettiin siellä noin. Sen alla olleet vanteet on muuten jostain Delta S4:n kilpurista peräisin olevat etuvanteet. Koska Betassa on 4-pulttiset navat, on sovitukseen käytetty jonkinlaisia pultattavia spacereita. Aika huiman (en ole osannut päättää, näyttääkö ne ihan hyvältä vai ihan kamalalta) näköiset, eikä varmasti ihan heti tule samanlaisia vastaan!fahlsjy kirjoitti:Itselle ensibongaukset oli noi zagatot, alfa oli kyllä mielestäni onnistuneempi kuin lancia.. makuasioita tietty.
Tazio kirjoitti:^
Vapautuneesti ja vapautuneesti. Kyllähän jokainen Texaslainen ja westernien ystävä välittömästi tunnistaa tuon asennon jossa kädet lepäävät jo käytännössä Rauhantekijän - tai ehkä tilaisuus huomoiden Benellin - kahvalla
-Tazio
Se on vähän niinkuin maan tapa, eikä ilmiö rajoitu vain Bellaan. Jostain syystä pitkästäkin matkasta tulleilla on pirunmoinen kiire liueta mahdollisimman nopeasti paikalta, jonne on ensin tuntikausiakin ajettu. Bellastakin taitaa kiireisimmät lähteä jo ennen puoltapäivää.stikkaaj kirjoitti:Mistä tämä johtuu, että vaikka tapahtuma oli kerrottu loppuvaksi klo 15, oli varmasti puolet ajoneuvokannasta jo häipynyt paikalta reilusti aiemmin? Palkintojen jaossakaan ei pysteille löytynyt omistajia... Hieman jäi ihmeellinen maku tapahtumasta niiltä osin, mutta ilmeisesti paikalle täytyy saapua heti klo 11?
Juu, niin lähtivät hyvissä ajoin.mutt kirjoitti:Se on vähän niinkuin maan tapa, eikä ilmiö rajoitu vain Bellaan. Jostain syystä pitkästäkin matkasta tulleilla on pirunmoinen kiire liueta mahdollisimman nopeasti paikalta, jonne on ensin tuntikausiakin ajettu. Bellastakin taitaa kiireisimmät lähteä jo ennen puoltapäivää.stikkaaj kirjoitti:Mistä tämä johtuu, että vaikka tapahtuma oli kerrottu loppuvaksi klo 15, oli varmasti puolet ajoneuvokannasta jo häipynyt paikalta reilusti aiemmin? Palkintojen jaossakaan ei pysteille löytynyt omistajia... Hieman jäi ihmeellinen maku tapahtumasta niiltä osin, mutta ilmeisesti paikalle täytyy saapua heti klo 11?
Täytyy muistaa että Bella Italia ei ole autonäyttely vaan kokoontuminen, tämmösissä tapahtumissa on tapana että väkeä tulee ja menee. Minäkin olin mukana kahden pienen lapsen kanssa, ja aikataulu määräytyi tietysti niiden mukaan.stikkaaj kirjoitti:Mistä tämä johtuu, että vaikka tapahtuma oli kerrottu loppuvaksi klo 15, oli varmasti puolet ajoneuvokannasta jo häipynyt paikalta reilusti aiemmin?
http://www.elisanet.fi/bella.italia/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;Wario kirjoitti: By the way- onko tietoa mitkä autot saivat palkintoja?
Tuon voi nähdä vähän laajemminkin. Bella Italiahan on sekä kokoontuminen, että näyttely, eivät ne sulje toisiaan pois. Kerhotkin järjestävät samanlaisia tapahtumia, joissa kokoonnutaan jonnekin, ja autot tai pyörät voivat olla ainakin osan ajasta vaikka jollain torilla tms. näytteillä yleisölle. Esimerkiksi Suomen Montreal-kerho järjesti pari vuotta sitten eurooppalaisille Montrealin omistajille kokoontumisen, jonka aikana Alfat olivat muistaakseni mm. Rautatientorilla Aleksis Stenvallin ja muiden katselijoiden ihmeteltävinä.Epezi kirjoitti:Täytyy muistaa että Bella Italia ei ole autonäyttely vaan kokoontuminen
Tuo on muuten Sastamalasta oleva Beta Coupe jonka 80-lukulainen omistaja ottanut uudelleen ajoon viime vuonna:) Siksi tuo "mielenkiintoinen" takasiipikin.. Poika tullut nyt kortti-ikään niin saa ajella samalla kalustolla kuin isä aikanaan, hieno perintö!Polforea kirjoitti:I didn't do it! Nobody saw me doing it!
Tietääks kukaan tästä enempää? http://gallery.zbxt.net/k/5061" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; Ilmeisimmin Lancia Beta Coupe, mutta ikää, tekniikkaa jne?